پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت ایجنت روبرتو با پیشنهاد جدید !

کد خبر : 73031  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 آذر 1396
دوره تمدید روبرتو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش امروز روزنامه موندو دیپورتیوو، جوزپ ماریا اوروبیت ایجنت سرجی روبرتو پس از به توافق نرسیدن با باشگاه بارسلونا بر سر مسایل اقتصادی، فردا مجددا به بارسلونا برای دور بعدی گفت و گو بازخواهد گشت.

 

طبق گزارش، ایجنت سرجی روبرتو فردا (جمعه) از شهر منچستر به بارسلونا بازخواهد گشت جایی که این روزها را درگیر کارهای پپ گواردیولا بوده است چون ایجنت او نیز می باشد.

 

برنامه ایجنت روبرتو ملاقات با نمایندگان باشگاه بارسلونا جهت توافق بر میزان دستمزد و پاداش ها برای امضای قراردادی 5 ساله تا 2022 و بند آزاد سازی 400 میلیون یورویی است.

 

هدف و میل قطعی بارسلونا تمدید قرارداد سرجی روبرتو و افزایش بند آزاد سازی 40 میلیون یورویی او باتوجه به مشتریان بزرگی چون چلسی، منچستر یونایتد و یوونتوس است اما روبرتو معتقد است که پیشنهاد دستمزد بارسلونا پایین تر از آنچه که انتظار دارد است و این مسئله اقتصادی فردا با پیشنهاد جدید بارسلونا بحث آن ادامه خواهد یافت. 

 

روبرتو شب گذشته مقابل مورسیا پس از دوری یک ماهه از میادین با رهایی از مصدومیت به بازی ها بازگشت و موفق شد تا پاس گل زیبایی را نیز برای دنیس سوارز فراهم کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.