پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شباهت باورنکردنی اوریول و سرجیو !

کد خبر : 73059  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 آذر 1396
لاماسیا بوسکتس جدید را تضمین کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، اوریول بوسکتس یکی از تازه ترین افتخارات تولیدی لاماسیا است که در جریان برتری 5-0 بارسلونا مقابل مورسیا بازی کرد.

 

یکی از دغدغه های بارسلونا یافتن جایگزین هایی برای ستاره هایی است که با افزایش سن باید برایشان گزینه هایی یافت شود که امروز می توان از جایگزین سرجیو بوسکتس به صورتی اطمینان پیدا کرد که نه تنها اوریول با او هم نام است بلکه از نظر فیزیک بدنی و سبک بازی نیز کاملا مشابه سرجیو بوسکتس می باشد.

 

همانطور که سرجیو بوسکتس توسط گواردیولا در لاماسیا با ورود از تیم دوم به اصلی کشف شد، اوریول نیز توسط والورده کشف شده است.

 

قدرت پاس، کنترل توپ، بازی خوانی و کیفیت فنی اوریول در میانه زمین همه چیزهایی است که سرجیو در یک دهه اخیر در بارسلونا به نمایش گذاشته و تمامی این فضایل در بوسکتس جدید 18 ساله بارسلونا نیز وجود دارد.

 

بلوغ اوریول در تغذیه کردن هم تیمی های خود یکی دیگر از فضایل بوسکتس است که در حال حاضر پر پاس ترین بازیکن فصل لالیگا می باشد. بنابراین اوریول نیز می داند که چگونه در زمین باعث آغاز حملات و تحرکات هم تیمی های خود شود و در چه لحظه ای فشار را برای حملات روی حریف آغاز نماید.

 

اوریول بوسکتس از زمان پیوستن به بارسلونا روند سیر تکاملی خود را در رده های مختلف سنی در پست هافبک طی کرده است و درست مثل سرجیو اگرچه بازیکنی سرعتی نیست ولی با قد و قامت بلند خود همواره در حال دویدن است و موقعیت و محل قرار گیری خود را باتوجه به وضعیت هم تیمی ها جابجا و عوض می کند.

 

اوریول با 185 سانتی متر قد چابکی و تحرک لازم را برای انجام این کار دراختیار دارد و درست به مانند سرجیو که فرزند کارلوس بوسکتس است، او نیز فرزند جوردی بوسکتس که پدر او نیز دروازبان بوده است می باشد

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.