پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پویول: خب ما هم مسی را نمی خواهیم !

کد خبر : 73069  |  زمان ارسال : پنجشنبه 9 آذر 1396
کارلس پویول در آستانه قرعه کشی جام جهانی روسیه

اختصاصی بارسانیوز – جام جهانی 2018 روسیه در مرحله گروهی فردا قرعه کشی خواهد شد که کارلس پویول در جریان دو قرعه کشی آزمایشی قبل از قرعه کشی اصلی حضور داشته و درخصوص گروه تیم ملی اسپانیا و تقابل احتمالی با آرژانتین باتوجه به قرار داشتن اسپانیا در سید دوم صحبت کرد.

 

کارلس پویول گفت:

تیم ملی اسپانیا یکی از بهترین تیم ها و هم سطح آلمان، برزیل و آرژانتین است و در میان شانس های کسب عنوان قهرمانی خواهد بود. هنوز تا آغاز مسابقات جام جهانی زمان زیادی باقی مانده است و بازیکنان بازی های زیادی را در باشگاه هایشان درپیش دارند که خطر مصدومیت ها نیز وجود دارد.

 

نمی توان از سابقه تیم های ملی انتظار موفقیت داشت که در ادوار گذشته چه کرده اند اما تیم لوپتگی در حال حاضر خود را شناخته و مطابق با اسپانیای یک دهه اخیر با مالکیت توپ بازی می کند.

 

پویول درخصوص اینکه مسی دوست ندارد تا با اسپانیا مواجه شود گفت:

خب من هم نمی خواهم او را در مقابل اسپانیا ببینم. ممکن است که در بازی آخر صعود کرده باشند اما تیمی عالی با بازیکنان فوق العاده دارند و مهم تر از همه اینکه لئو را دارند و این تفاوت ایجاد می کند.

 

آخرین جام جهانی مسی و رونالدو؟

چه کسی این را گفته؟ آنها هنوز هم بهترین هستند و در فرم خوبی قرار دارند. اگر شخصا بخواهند می توانند در جام جهانی بعدی نیز حاضر باشند

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.