پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گزارش : بارسلونا بدون اومتیتی چگونه با مشکلات مقابله میکند ؟

کد خبر : 73178  |  زمان ارسال : یکشنبه 12 آذر 1396
مصدومیت اومتیتی باعث خارج شدن بارسلونا از مسیر فعلی نمیشود !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش مارکا , در پی مصدومیت اومتیتی در مقابل سلتاویگو در بازی روز شنبه  , برخی معتقند که این مساله میتواند بر روی شروع عالی بارسلونا در فصل 2017/18 تاثیر منفی بگذارد اما ارنستو والورده گزینه های زیادی دارد , ابزارهایی که در چند هفته آینده به کمک او خواهند آمد .

 

نکته کوچکی که در مصدومیت اومتیتی وجود دارد و به هیچ وجه غلط نیست , غیبت او به معنای تغییر مجدد است که البته کاری از والورده ساخته نیست .

 

پس از 19 بازی ( بدون باخت ) , والورده حق دارد که دچار شک و تردید شود .

 

او چندین گزینه در اختیار دارد :

توماس ورمائلن را در کنار جرارد پیکه قرار دهد . از دیوید کوستاس بازیکن تیم دوم دعوت کند . بوسکتس را عقب قرار دهد و یا تصمیم بگیرد تا از 3 دفاع استفاده کند و در مقابل تعداد هافبک ها را بیشتر کند .

 

این تیم اعتماد به نفس بالایی دارد و در برخی از معیارها برابر سلتاویگو آنها یادآور بهترین حالت بارسلونای گواردیولا بودند . به عنوان مثال گل سوارز یک کار هنری بود که در آن مسی و آلبا نقش قلم مو را برعهده داشتند .

 

این یک تیم واقعی است که در صورت لزوم بازی زیبا را کنار خواهد گذاشت ( و نتیجه گرا کار میکند ) و هیچ چیز شرم آوری در اینکار نیست بلکه باید والورده مورد ستایش قرار بگیرد . گزارش شده است که اومتیتی 8 هفته از میادین دور خواهد بود که نه فقط الکلاسیکو بلکه بازی های دیگری را در لالیگا و همچنین در کوپا دل ری از دست میدهد .

 

فشارها ممکن است به والورده خرید یک مدافع مرکزی را در ژانویه را تحمیل کند .

 

با وجود تمام مشکلات , دشوار است که تصور کنیم بتیس , لوانته , دپورتیوو لاکرونیا و آلاوس برای بارسلونا در لالیگا مشکل ساز میشوند , با احترام و با بهترین دفاع در لالیگا , مسلما ویارئال , رئال مادرید و رئال سوسیداد هم چیز خاصی برابر بارسلونا بدست نخواهند آورد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.