پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اکیپ : تماس بارسلونا با مروارید لیگ فرانسه

کد خبر : 73224  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 آذر 1396
هوسم اوئار هافبک 19 ساله لیگ فرانسه به بارسلونا نزدیک است .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش موندو دپورتیوو و به نقل از روزنامه معروف فرانسوی اکیپ , بارسلونا همچنان در جستجوی یک هافبک باکیفیت برای بازی در تیم اول خود است . اولویت اول آنها فیلیپه کوتینیو است و همچنان فیلیپه کوتینیو باقی می ماند اما آنها گزینه های دیگری که ارزان تر هم هستند را همچنان در نظر دارند .

 

چند روز قبل بارسلونا فراتر از این مسائل رفت و اقدام به برگزاری یک جلسه غیر رسمی با آرتور هنریکه هافبک جوان گرمیو کرد اما روز سه شنبه روزنامه فرانسوی اکیپ از یک نام جدید که شانس بازی در نیوکمپ را دارد پرده برداشت . ما در مورد هوسم اوئار صحبت میکنیم که در المپیک لیون بازی میکند و 19 سال دارد که یکی از بازیکنان آینده دار لیگ 1 است .

 

هوسم اوئار فصل اول خود را به عنوان یک بازیکن حرفه ای سپری میکند اما در حال حاضر با یک عملکرد بزرگ موفق شده است استعداهایش را به نمایش بگذارد . جایی که با سن کم توانسته در تیم اول لیون حضور داشته باشد . او ابتدا به عنوان یک بازیکن با نقش ثانویه شروع کرد اما در 8 بازی است که به عنوان استارتر در ترکیب اصلی حضور دارد و در مجموع در 11 بازی لیگ فرانسه بازی کرده است ( عملکرد او : 1 گل و 2 پاس گل ) .

 

اطلاعات این روزنامه نشان میدهد که نمایندگان بارسلونا در حال حاضر با ایجنت این بازیکن تماس گرفته اند البته نه برای بازار زمستان .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.