پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تحلیل گیلم بالاگ از خرید بعدی بارسلونا : مدافع یا هافبک ؟

کد خبر : 73242  |  زمان ارسال : سه شنبه 14 آذر 1396
خرید مدافع برای بارسلونا در اولویت نیست .

اختصاصی بارسا نیوز - گیلم بالاگ , کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت میگوید بارسلونا به دنبال مدافع است اما اولویت آنها در جای دیگری است .

 

جدای از نتیجه بارسلونا مقابل سلتاویگو که میتوانست برای رئال و والنسیا فرصت خوبی باشد که البته نبود , خبر بد مربوط به مصدومیت اومتیتی است . بارسلونا با یک چالش واقعی مواجه شده است زیرا آنها در بازی هایی همچون برابر ویارئال , رئال مادرید , رئال سوسیداد و بتیس یکی از بهترین مدافعان خود را در دسترس نخواهند داشت . بازی هایی که اگر بارسلونا برنده شود میتواند قهرمانی در لالیگا را تضمین کند .

 

 

بارسلونا باید تصمیم بگیرد که چه کاری انجام خواهد داد . ارنستو والورده اما در مورد امضای قرارداد با یک مدافع مرکزی نگران نیست . نگرانی والورده آوردن یک هافبک خلاق است . در روزهای اخیر دیدیم که عکس هایی از آرتور هنریکه راموس ( آرتور ملو ) با پیراهن بارسلونا در کنار نمایندگان باشگاه کاتالان منتشر شد .

 

تصویری که به رسانه ها راه پیدا کرد و جنجالی شد . گرمیو میگوید برای این هافبک جوان 50 میلیون یورو ( معادل 43.8 میلیون پوند ) میخواهد اما بارسلونا چنین رقمی را نمیخواهد پرداخت کند . فیلیپه کوتینیو یکی دیگر از اهداف مورد علاقه بارسلونا است اما لیورپول در این مرحله نیز همچنان بر موضع قبلی پافشاری میکند و آنها قصد مذاکره با بارسلونا را ندارند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.