پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تعطیلات کم کریسمسی بارسلونا توسط والورده !

کد خبر : 73313  |  زمان ارسال : جمعه 17 آذر 1396
تعطیلات کریسمس کمتر از همیشه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، در باشگاه بارسلونا تعطیلات کریسمس تنها به مدت 6 روز از 24 تا 29 نوامبر خواهد بود که بازیکنان آمریکای جنوبی می توانند یک یا دو روز بیشتر را بابت سفرهایشان استراحت داشته باشند.

 

حقیقت برنامه کریسمس بارسلونا در فصل جاری توسط والورده با تعطیلات کمی برای بازیکنان همراه است که البته دلیل آن به برنامه بازی های بارسلونا هم مربوط می شود چون تیم پس از بازی 23 دسامیر (2 دی) مقابل رئال مادرید در 3 ژانویه در بازی رفت یک هشتم کوپا دل ری مقابل سلتاویگو قرار خواهد گرفت.

 

بنابراین تصمیم والورده برای تعطیلی بازیکنانش از 24 تا 29 دسامبر است و تیم قبل از آغاز سال 2018 به تمرینات باز خواهد گشت.

 

البته هنوز مشخص نشده است که بازیکنان آمریکای جنوبی بارسلونا باید به کشورهای خود سفر کنند یا که نه و اینکه اجازه دارند به تعطیلاتشان بیافزایند یا که نه چون تنها 4 بازیکن به نام های مسی، ماسکرانو، سوارز و پائولینیو چنین ویژگی ای دارند.

 

والورده 4 جلسه آماده سازی قبل از دیدار با سلتاویگو برنامه ریزی کرده که از 30 دسامبر آغاز می شود رقیبی که چند روز قبل در نیوکمپ از بارسلونا مساوی 2-2 در لالیگا گرفت و در حقیقت اگر رقیبی کم نام ونشان تر بود این تعطیلات می توانست افزایش یابد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.