پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

امتیازات مسی، رونالدو و نیمار در توپ طلای 2017؛ شرم توپ طلا !

کد خبر : 73320  |  زمان ارسال : جمعه 17 آذر 1396
شرم توپ طلا از تعویض معیار !

اختصاصی بارسانیوز – طبع آدمی و خاصیت گذر دوران بر اصل محکمی چون تغییر استوار است. فوتبال در اولین روز تولد خود به هیچ وجه شبیه زمان حال خود نبوده و همواره قوانین و معیارها درحال تغییر کردن هستند و اینبار هیچ کس بیشتر از توپ طلا ترسی برای تغییر معیارها ندارد.

 

آرای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا و توپ طلای فرانس فوتبال توسط اشخاص چه مربیان و کاپیتان های تیم های ملی و چه روزنامه نگاران مشخص می شود ولی شاید جالب باشد روزی را دید که در آینده با امتیازگذاری روی عملکرد بازیکنان نظیر گل، جام و چه هر قابلیت دیگری در هر فصل، بهترین بازیکن سال یا توپ طلا طبق امتیازدهی مشخص و واضحی که از قبل تعیین شده تعلق بگیرد.

 

 

در این صورت است که شاید وقتی به جمع امتیازی این سال ها طبق مکانیزم سال های آینده بپردازیم، ببینیم که چه تعداد توپ طلا به اشتباه به جای مسی نصیب رونالدویی شده است که شاید در جمع 5 بازیکن برتر سال نیز با مکانیزم آینده قرار نگیرد و امتیاز کمتری داشته باشد.

 

بنابراین توپ طلا از تغییر در آینده و اشتباه تقدیم شدن در این سال ها می ترسد مگر اینکه تا ابد انسانی و با رای افراد باقی بماند و یا اینکه تغییر مکانیزم آینده، برحسب مزیت برای رونالدویی طراحی گردد که به دلیل عملکرد بهتر تنها در کسب جام تیمی نسبت به مسی، توپ طلا می گیرد.

 

کسی می داند مزیت دو جام تیمی نسبت به عملکرد فردی برای توپ طلایی که به فرد تعلق می گیرد چیست؟ و یا اینکه رونالدو از نظر کدام عملکرد فردی در سال 2017 نسبت به مسی برتری داشته است؟

 

شاید تنها مزیت عملکرد فردی او گل زده بیشتر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری باشد و فقط همین چون قهرمانی لیگ قهرمانان و لالیگا را راموس و بیش از 20 بازیکن رئال نیز بالای سر بردند.

 

همه چیز روزی فاش خواهد شد و تغییر خواهد کرد مثل توپ های سرد و گرم قرعه کشی و توپ طلا از آن روز می ترسد و شرم دارد !

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.