پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد هبی چین و مبلغ درخواستی بارسلونا برای ماسکرانو

کد خبر : 73345  |  زمان ارسال : شنبه 18 آذر 1396
مرحله توافق دو باشگاه

اختصاصی بارسانیوز – روزنامه اسپورت امروز با روی جلد بردن خاویر ماسکرانو به وضعیت آشفته جدایی اش از بارسلونا اشاره کرد که دلیل ان مصدومیت ساموئل اومتیتی و معضل مدافع میانی در تیم والورده است.

 

در باشگاه بارسلونا میل مدیران به ترک ماسکرانو نیست اما باشگاه هبی چین ضمن ارائه دستمزد سه برابری نسبت به بارسلونا مکان مناسبی برای درخشش و بازی برای حضور در تیم ملی آرژانتین است.

 

طبق گزارش، ماسکرانو در ابتدای ماه نوامبر خروجش از بارسلونا را به باشگاه برای ماجراجویی در چین اعلام کرد که این خبر کادر فنی و هم تیمی هایش را شگفت زده کرد و از این رو اصرار شخصی ماسکرانو در روزهای اخیر با مصاحبه هایش بیشتر شده است.

 

هنوز به صورت رسمی پیشنهاد باشگاه چینی به دست بارسلونا نرسیده است اما اسپورت از طریق واسطه های این انتقال اطلاع یافته که پیشنهاد باشگاه چینی از 6 میلیون یورو تجاوز نخواهد کرد درحالی که درخواست باشگاه بارسلونا 10 میلیون یورو است.

 

 

بنابراین مدیران بارسلونا معتقد هستند که این پیشنهاد باتوجه به شرایط تیم در خط میانی دفاعی قبول قبول نیست اگرچه که موضع باشگاه بارسلونا برای فروش ماسکرانو نرم تر از گذشته شده و انجام مذاکرات می تواند این انتقال را رقم بزند.

 

پنجره نقل و انتقالات چین تا انتهای فوریه بسته نمی شود و قطعا عجله ای برای خرید ماسکرانو از سوی باشگاه چینی نیست اما باشگاه بارسلونا به نمایندگان ماسکرانو اعلام کرده که پس از پایان ژانویه یعنی 1 فوریه مذاکره ای انجام نخواهند داد پس پیشنهاد باشگاه چینی باید قبل از کریسمس به دست بارسلونا برسد.

 

از سوی دیگر، ماسکرانو نیز آماده است تا بارسلونا را تا انتهای ژانویه یاری کند و سپس راهی چین گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.