پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلوفئو به ایتالیا بازمیگردد + مقصد های احتمالی

کد خبر : 73346  |  زمان ارسال : شنبه 18 آذر 1396
دلوفئو ممکن است به سری آ ایتالیا بازگردد !

اختصاصی بارسا نیوز - جرارد دلوفئو به در های خروجی نزدیک شده است.

 

طبق گزارش موندو، جرارد دلوفئو وینگر جوان بارسلونا ممکن است دوران حضورش در این باشگاه خیلی زود به پایان برسد. عملکرد جرارد زیر نظر ارنستو والورده چندان مطلوب نبوده در طول این مدت سرمربی تیم فرصت های زیادی را در اختیار جرارد دلوفئو قرارداده اما این بازیکن هیچوقت یک روند ثابت را نداشته و نتوانسته با وجود مصدومیت عثمان دمبله خود را به ترکیب اصلی تیم برساند. از سری آ ایتالیا به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن نام برده میشود.

 

به نقل از گزارش کالچو مرکاتو، دو باشگاه ایتالیایی آث میلان و ناپولی از مقصد های احتمالی دلوفئو هستند. انتقال دلوفئو به میلان ممکن است بار دیگر رخ بدهد زیرا این بازیکن در فصل گذشته در باشگاه آث میلان توانست نمایش های خیره کننده ای داشته باشد و به تیم ملی اسپانیا نیز دعوت شود شخص بازیکن همیشه از دوران فعالیتش در این باشگاه به نیکی یاد کرده است. در مقابل سران میلان نیز تمایل زیادی به جذب دوباره دلوفئو دارند. بارسلونا با دریافت 20 میلیون یورو حاضر خواهد بود که دلوفئو را به فروش برساند.

 

عثمان دمبله وینگر فرانسوی باشگاه بارسلونا بعد از یک دوره غیبت طولانی به علت مصدومیت چند روزی است که در تمرینات گروهی ظاهر شده و انتظار میرود در آینده ای نزدیک شرایط بازی کردن را پیدا کند. با بازگشت دمبله کار برای دلوفئو سخت از هر زمانی میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.