پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فاش شدن کانال ارتباطی باز بارسلونا با 90 درصد از حق آرتور !

کد خبر : 73347  |  زمان ارسال : شنبه 18 آذر 1396
شرکت DIS آرتور هنریکه

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش انحصاری اسپورت، تعریق مبلغ انتقال در آمریکای جنوبی به یک مسیر خلاصه نمی شود چون در فوتبال آمریکای جنوبی بیش از یک مسیر مذاکره وجود دارد که آن حق انتقال بازیکنان است که در دست شرکت ها قرار می گیرد.

 

همانطور که درخصوص نیمار جونیور به صورت کاملا مطلع شده اید، 40 درصد از حق و حقوق ورزشی او به شرکت برزیلی DIS تعلق داشت که این برای آرتور هنریکه نیز وجود دارد اما مانع نیست.

 

طبق گزارش، در جریان تمدید آرتور با گرمیو در ماه اکتبر، 80 درصد از حق انتقال آرتور به باشگاه گرمیو به عنوان باشگاه پرورش دهنده او تعلق گرفت و 10 درصد نیز نصیب آرتور شد که 10 درصد مابقی به سلسو ریکو مرد تاجری تعلق گرفت که نقش شرکت DIS را ایفا می کند که البته آرتور این فرد را نمی شناسد و باشگاه گرمیو عنلا این 10 درصد را نیز دراختیار دارد.

 

یعنی باشگاه گرمیو با هماهنگی با این فرد عملا 90 درصد از حق انتقال آرتور یعنی مبلغ دریافتی از فروش او را به دست خواهد آورد که به این معنی است که بارسلونا برای جذب آرتور تنها باشگاه گرمیو را بر سر راه خود می بیند.

 

معمولا باشگاه های اروپایی از بازیکنان آمریکای جنوبی می خواهند که حق خود را نادیده بگیرند تا از مبلغ انتقال کسر گردد که در حال حاضر گرمیو برای آرتور پرداخت شدن بند آزاد سازی اش را می خواهد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.