پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

دلیل پاسخ منفی والورده به جذب یری مینا در ژانویه !

کد خبر : 73372  |  زمان ارسال : یکشنبه 19 آذر 1396
یری مینا جایگزینی برای ماسکرانو؟

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، علی رغم خروج احتمالی خاویر ماسکرانو از بارسلونا در انتهای ژانویه و زمان بازگشت ساموئل اومتیتی پس از مخالفت اولیه باشگاه بارسلونا، کادر فنی علاقه ای به ورود یری مینا برای جایگزین شدن این مدافع باتجربه آرژانتینی ندارد.

 

جدا از اینکه مدیران بارسلونا به خاویر ماسکرانو به عنوان یک جانشین بزرگ روی نیمکت در قلب خط دفاعی می نگرند، او را وزنه ای بزرگ در رختکن تیم تا انتهای فصل به حساب آورده بودند اما ماسکرانو قصد خروج و انجام بازی برای آمادگی جهت حضور در جام جهانی دارد که به نظر می رسد رابرت فرناندز باید از هم اکنون به دنبال جذب مدافع باشد.

 

ماسکرانو که از هفته ها قبل بحث خروج خود از باشگاه را در میان گذاشت هم اکنون رابرت فرناندز نیز مورد اطلاع قرار گرفته درحالی که تلاش بارسلونا برای جذب مدافع در تابستان جهت به خدمت گرفتن مدافعی بزرگ و امتحان پ داده برای قلب خط دفاع بود که در زمستان کاری دشوار و غیرممکن به نظر می رسد.

 

اما چرا یری مینا جذب نشود؟

 

طبق اعتقاد کادر فنی، ورود یری مینا و بازی برای بارسلونا پروسه ای زمان بر بابت وفق یافتنش در تیم و سبک بازی بارسلونا خواهد بود و نیازهای کادر فنی را برآورده نخواهد کرد درحالی که والورده استفاده از داوید کاستاس را از هفته های قبل آغاز کرده است.

 

از طرفی وفق نیافتن یری مینا از ژانویه تا انتهای فصل، ممکن است ضربه بزرگی برای او با انتقادات مطبوعات باشد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.