پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ بالاگ به انتقال کوتینیو در ژانویه و گزینه های جایگزین

کد خبر : 73429  |  زمان ارسال : دوشنبه 20 آذر 1396
کوتینیو را تا تابستان فراموش کنید

اختصاصی بارسانیوزگیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در بررسی بازی های هفته 15 لالیگا در آنالیز دوشنبه های خود، به سوال هواداران بارسلونا درخصوص پیوستن کوتینیو در ژانویه به بارسلونا و تلاش بارسلونا برای جذب هافبک طراح در ژانویه پاسخ داد.

 

آیا کوتینیو در ژانویه به بارسلونا می پیوندد؟

موضع لیورپول در حال حاضر همان موضع تابستان گذشته است یعنی نمی خواهند با بارسلونا مذاکره کنند. ان ها جلسه ای با بارسلونا نداشته اند و قیمتی نیز برای فروشش تعیین نکرده اند. در تابستان داستان کاملا متفاوت خواهد بود اما در حال حاضر لیورپول قصد فروش او را ندارد.

 

گزینه های بارسلونا برای هافبک تهاجمی چه کسانی هستند؟

مشکل بارسلونا در حال حاضر این است که پول عظیمی ندارند چون در کنار کوتینیو، آرتو نیز در اولویت است. بارسلونا در زمستان برای کوتینیو پیشنهاد می دهد اما مقامات بارسلونا خودشان نیز می دانند که خوشبینی در این خصوص وجود ندارد پس پول را حفظ می کنند.

 

برای بارسلونا خرید یک یا دو بازیکن کاملا ضروری به نظر می رسد که یکی از آن ها می تواند در قلب خط دفاع باشد اگر ماسکرانو تیم را ترک کند که به زودی متوجه خواهیم شد. ماسکرانو از باشگاه خواسته تا برای شانس بازی مرتب در تیم جدید بتواند قبل از جام جهانی بازی کند و پیشنهادی از چین دارد.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.