پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاکو آلکاسر ، ذخیره طلایی ارنستو والورده !

کد خبر : 73437  |  زمان ارسال : سه شنبه 21 آذر 1396
پاکو منتقدانش را ساکت کرده است !

اختصاصی بارسا نیوز - عملکرد خوب آلکاسر همه را شگفت زده کرده است.

 

طبق گزارش اسپورت، پاکو آلکاسر مهاجم باشگاه بارسلونا در هفته های اخیر به خوبی ارزش های خود را به کادر فنی ثابت کرده است. در این فصل از رقابت اتفاق های زیادی نظر نیمکت نشینی و خط خوردن از لیست برای پاکو آلکاسر به وجود آمده اما در حال حاضر شرایط برای او به طور کامل تغییر کرده گفتنی است که سوارز تنها بازیکن بارسلونا است که در فصل موفق شده در لالیگا ، لیگ قهرمانان اروپا و کوپا دل ری گلزنی کند.

 

در هفته های گذشته پاکو آلکاسر توانست در مقابل سویا 3 امتیاز شیرین را به تیم والورده هدیه کند. در دیدار شب گذشته ویارئال و بارسلونا در نیمه دوم والورده تصمیم گرفت آلکاسر را به جای دنیس سوارز وارد میدان کند بعد از ورود این بازیکن او عملکرد بسیار درخشانی داشت و توانست یک پاس گل ارزشمند را به سوارز بدهد هر بار که پاکو در ترکیب بارسلونا قرار میگیرد او ارزش هایش را به خوبی نشان میدهد.

 

با نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی آلکاسر با گلزنی و نمایش های قابل قبولش منتقدان را به خوبی ساکت کرده است. کاپیتان سابق باشگاه والنسیا در حال حاضر به یک نیمکت نشین طلایی برای بارسلونا تبدیل شده و سرمربی نیز نظرش در مورد وی تغییر کرده است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.