پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

درخواست یری مینا از بارسلونا

کد خبر : 73465  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 آذر 1396
ایجنت یری مینا میگوید بارسلونا باید سریع تر تصمیم بگیرد !

اختنصاصی بارسا نیوز - اگرچه بارسلونا و باشگاه پالمیراس برای یری مینا به توافقی برای انتقال این مدافع به ارزش 9 میلیون یورو رسیده اند اما هیچ ارتباطی بین باشگاه کاتالان و ایجنت بازیکن وجود ندارد و بر همین اساس یری مینا از باشگاه کاتالان خواسته تا عجله کنند و تصمیم بگیرند .

 

گزینه ای برای خرید یری مینا در تابستان آینده وجود دارد اما خروج قریب الوقوع خاویر ماسکرانو میتواند باعث شود انتقال او در زمستان صورت بگیرد .

 

ایجنت یری مینا به کوپه گفت :

تا به امروز هیچ ارتباطی با بارسلونا وجود نداشته است . وضعیت مشخص نشده و بنابراین او ( مینا ) بازیکن پالمیراس است و هیچ نشانه ای برای خلاف این وضعیت وجود ندارد . من با رابرت ( مدیر ورزشی بارسلونا ) صحبت کرده ام اما همه چیز مثل قبل است . اگر او ( رابرت ) تایید کند , مینا میخواهد در ژانویه انتقال انجام شود و هیچ مشکلی برای اینکار وجود ندارد .

 

با این حال من با باشگاه های دیگری هم صحبت کرده ام و پیشنهادهایی به پالمیراس فرستاده شده است به همین دلیل مهم است که بارسلونا تصمیم خود را اعلام کند . من با دورتموند صحبت کرده ام و آنها گزینه جالبی هستند . آنها هنوز پیشنهاد رسمی نداده اند اما این پسر ( یری مینا ) مشکلی برای بازی ندارد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.