سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

جلسه برای انتقال اوزیل به بارسلونا

کد خبر : 73478  |  زمان ارسال : چهارشنبه 22 آذر 1396
نماینده اوزیل هفته گذشته به بارسلونا سفر کرد تا انتقال احتمالی این بازیکن را به بارسلونا بررسی کند . او برای این انتقال تمایل دارد اما میداند گزینه اول لیست ارنستو والورده نیست .

اختصاصی بارسا نیوز -  جلسه ای برای میانجیگری بین طرف لالیگایی و نماینده مسوت اوزیل برای بررسی انتقال احتمالی این بازیکن انجام شده است .

 

بر اساس گزارش اسپورت , قبل از خروج اوزیل و پیوستن او به نیوکمپ , رائول سانلهی اقدام به برگزاری یک جلسه , در پنجشنبه گذشته کرد .

 

این گزارش همچنین اشاره میکند که اوزیل میداند گزینه خرید اول بارسلونا نیست و انتقال کوتینیو و آرتور نیز در برنامه های بارسلونا می باشد .

 

با این حال گزارش شده است که این هافبک 29 ساله برای انتقال تمایل دارد . ظاهرا انتقال اوزیل در ژانویه امکان پذیر است زیرا قرارداد او با آرسنال در پایان فصل به اتمام میرسد .

 

 

در حقیقت اوزیل ویژگی های زیادی دارد که باعث میشود بارسلونا به او علاقه مند باشد . از جمله این ویژگی ها میتوان به سبک بازی اشاره کرد . از لحاظ فنی او بازیکنی عالی است .

 

اوزیل میتواند لیونل مسی , لوئیس سوارز و عثمان دمبله را تغذیه کند و برای همین گزینه ای هیجان انگیز محسوب میشود .

 

او همچنین در اسپانیا نیز درخشید و 3 سال عالی را در رئال مادرید سپری کرده است و در لالیگا و کوپا دل ری با این تیم قهرمان شد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.