پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

لیورپول به دنبال تامین هزینه خرید کیتا و لمار از بارسلونا !

کد خبر : 73519  |  زمان ارسال : پنجشنبه 23 آذر 1396
لیورپول روی پول بارسلونا حساب باز کرده است.

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، عملیات جذب فیلیپه کوتینیو حتی در تابستان نیز برای بارسلونا علی رغم بدیهی بودن انتقال آسان نخواهد بود چون مقامات لیورپول قصد دارند تا هزینه خرید نبی کیتا و توماس لمار در تابستان 2017 را از پول فروش فیلیپه کوتینیو به بارسلونا تامین کنند.

 

در واقع، باشگاه لیورپول قصد تا از نیاز بارسلونا به فیلیپه کوتینیو باتوجه به توافق شخصی با این هافبک برزیلی بازی و سوئ استفاده کند و قصد دارد در مجموع مبلغ ثابت و متغیر 150 میلیون یورو از فروش کوتینیو به دست آورد تا با این پول هزینه دو خرید خود رادر تابستان 2017 تامین کنند که نبی کیتای 22 ساله از باشگاه لایپزیگ و توماس لمار از موناکو هستند.

 

این فکر باشگاه لیورپول منطقی است چون هیچ باشگاه دیگری در اروپا حاضر به پرداخت بیش از 100 میلیون یورو برای کوتینیو نیست و از سوی دیگر کوتینیو نیز کاملا برای انتقال به بارسلونا مصمم است.

 

باشگاه لیورپول در تابستان سپری شده با لایپزیگ برای نبی کیتا توافق 75 میلیون یورویی کرد و درخصوص توماس لمار نیز مقامات لیورپول پاسخ مثبت را از موناکو برای مذاکره گرفته اند که قیمتی 70 الی 80 میلیون یورو خواهد داشت.

 

تنها مشکل لیورپول برای خرید لمار، علاقه بیش از حد آرسن ونگر برای داشتن اوست که حتی در تابستان پیشنهادی 90 میلیون یورویی برایش ارائه کردند.

 

باشگاه بارسلونا که تاکنون با کیا جورابچیان ایجنت کوتینیو مذاکره داشته قصد دارد تا وارد مذاکره مستقیم با لیورپول شود که لیورپولی ها تاکنون از پذیرفتن جهت نشستن روی میز مذاکره دوری کرده اند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.