پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

فورفورتو توضیح داد : چرا مسی بهترین بازیکن سال 2017 انتخاب شد ؟

کد خبر : 73545  |  زمان ارسال : جمعه 24 آذر 1396
لیونل مسی بهترین بازیکن سال 2017 از نگاه فور فور تو انتخاب شد .

اختصاصی بارسا نیوز - فور فور تو در گزارشی دلیل انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال 2017 را توضیح داد :

 

خروج نیمار از بارسلونا و شکست این تیم در سوپرکاپ و اتفاقاتی که برای کاتالان ها در نقل و انتقالات رخ داد باعث شد تا بسیاری فکر کنند بارسلونا با بحران بزرگی مواجه است . با این حال بلوگرانا در حال حاضر در صدر لالیگا با 8 امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید قرار دارد و آنها بیشترین گل را نیز به ثمر رسانده اند . اما چطور؟ احتمالا شما جواب را میدانید . درست زمانی که به نظر میرسید آنها با مشکل مواجه اند لیونل مسی آنها را بالا کشید .

 

مشاهده آمار

 مسی در سال 2017 در لالیگا موفق به زدن 39 گل شده است که 15 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری است .

در ماه سپتامبر زمانی که رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا مقابل بارسلونا بازی کرد , همچنین مصدومیت دمبله و سوارز اتفاق افتاد روزنامه اسپورت تیتر جالبی زد . آنها نوشتند که ام اس ان دیگر رفته است و اکنون بارسلونا فقط به MMM متکی است : مسی , مسی و مسی !

 

چند ماه بعد شما به خوبی میتوانید بگویید مسی کار 3 بازیکن را انجام داده است . این بازیکن آرژانتینی 17 گل زده و 5 پاس گل در لالیگا و لیگ قهرمانان داده است . هیچ بازیکن دیگری در بارسلونا در بیش از 9 گل دخالت نداشته است ( گل + پاس گل ) .

 

بدون دمبله ارنستو والورده مجبور شد اغلب از سیستم 4-4-2 استفاده کند . مربی میداند از چه فرمولی بهره ببرد : گل نخورید و مسی معمولا بقیه کارها را انجام میدهد .

 

آنچیزی که باعث شد مسی برنده توپ طلا نشود در واقع شکست های بارسلونا در فصل گذشته بود . آنها لالیگا را به رئال مادرید واگذار کردند و در لیگ قهرمانان نیز با شکست یوونتوس قهرمان شدند . در لیگ قهرمانان بارسلونا با نتیجه 4-0 از پاری سن ژرمن شکست خورد . آنها هویت قدیمی خود را تحت هدایت انریکه گم کردند و حتی مسی هم نتوانست در این چنین شکاف هایی حرفی برای گفتن داشته باشد .

 

با این حال در این فصل او موفق شده است . بارسلونا شانس این را دارد تا برای هفتمین بار در 10 سال گذشته قهرمان لالیگا شود و روشن است که علاوه بر نقش سرمربی  , این دوران , دوران مسی است .

 

 

روشن است که آنها همیشه در این فصل با او یک شانس دارند . حتی در حالی که باشگاه بارسلونا دچار آشفتگی برای استقلال کاتالونیا و آشفتگی های داخلی ( موضوع اخراج بارتومئو ) شده بود , مسی این تیم را برنده کرد .

 

مسی همزمان موفق شد آرژانتین را راهی جام جهانی کند و برابر اکوادور او با هتریک خود , آلبی سلساته را با وجود بی کفایتی نجات داد .

 

در سن 30 سالگی هیچ نشانه ای برای افت او دیده نمیشود . این نه تنها خبر خوبی برای باشگاه و کشورش است بلکه برای همه ی ما که از تماشای او لذت میبریم نیز خبر خوبیست !

 

گفتنی است رونالدو دوم و نیمار سوم شدند .

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.