پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: نحوه خروج نیمار بد بود

کد خبر : 73561  |  زمان ارسال : شنبه 25 آذر 1396
جرارد پیکه درخصوص وضعیت سیاست کاتالونیا و خروج نیمار

اختصاصی بارسانیوزجرارد پیکه مدافع بارسلونا در یک مصاحبه مفصل درخصوص وضعیت سیاست کاتالونیا و بارسلونا صحبت کرد و همچنین به سوالاتی درخصوص خروج نیمار پاسخ داد.

 

پیکه ابتدا درخصوص وضعیت کاتالونیا گفت:

صحبت در مورد سیاست همیشه پیچیده و دشوار است. مردم در خارج از اسپانیا فکر می کنند که همه چیز در اینجا نامناسب شده اما انتقاد و مخالفت ی حق است و همه چیز توسط سیاستمدارانی که کارشان را به درستی انجام می دهند حل می شود.

 

مشکل ما در کاتالونیا این است که بسیاری از مردم قصد جدایی دارند اما دیگران نمی خواهند چیزی در موردش بشنوند و همین باعث مشکل شده است.

 

کلمات و جملات خاص پیکه؟

من همیش تحت فشار قرار گرفته ام حتی از بچگی و چه الان که 30 سال دارم و در بارسلونا نیز از 10 سال قبل بازی می کنم و می دانم که کلماتم چه عواقبی برایم دارند. من سعی می کنم که همواره کلمات درست را انتخاب کنم اما گاهی اوقات حقیقت تلخ است و لطمه می زند و کسانی هم هستند که نمی خواهند بشنوند.

 

اما درنهایت ما فوتبالیست ها نیز مثل همه انسان هستیم اما خوب است که هرکسی نظرش را بگوید مثل گری لینکر در فوتبال که من شخصیت او را به خوبی می شناسم و فکر می کنم که مرد بزرگی است.

 

نیمار؟

من همیشه در تلاشم تا بهترین عملکردم را برای تیم ارائه کنم و رابطه فوق العاده ای با نیمار داشتم اگرچه که او با ترک تیم باعث صدمه زدن به تیم شد. به عنوان دوست نیمار تضصمیمش برای رفتن را درک می کردم و این چرایی رفتنش به پاریس است. من سعی کردم عادلانه با این تصمیمش برخورد کنم و من ناامیدی هواداران را نیز بابت نحوه جدایی او درک می کنم. 

 

پیدا کردن بازیکنی که کل دوران حرفه ای خود را در یک باشگاه گذرانده باشد سخت است چون یک بازیکن نیاز به انگیزه دارد و اینکه برای چیزهای جدیدی مبارزه کند. من می دانم که هدف نیمار کسب توپ طلا است و بنابراین رفتن نیمار به پاریس منصفانه است جایی که او ستاره اول تیمش شده است و اگر لیگ قهرمانان و لیگ فرانسه را فتح کند می تواند آن را بگیرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.