پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیکه: چلسی چالش روز بد است؛ آرزوی پیکه برای رقیب فینال

کد خبر : 73562  |  زمان ارسال : شنبه 25 آذر 1396
امیدوارم پپ در انگلیس قهرمان شود !

اختصاصی بارسا نیوز - امسال بارسلونا میتواند لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

 

طبق گزارش موندو، جرارد پیکه مدافع میانی بارسلونا در یک مصاحبه اختصاصی با تلگراف در مورد پپ گواردیولا و قرعه کشی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت هایی را انجام داده است. پیکه میگوید که بارسلونا امسال میتواند بار دیگر اروپا را فتح کند.

 

پپ گواردیولا :

 

برای من پپ یکی از بهترین مربی های جهان است. وقتی که من برای چهار سال در بارسلونا باهاش کار کردم عناوین زیادی باهاش فتح کردم که هر بازیکنی آرزو داشت اون عنوان ها رو بدست بیاره. پپ چند اصول داشت و همیشه میخواست اونارو انجام بدیم.

 

داشتن توپ و کنترل مالکیت ، وقتی که توپ رو داشته باشی یعنی مالکیت زمین رو هم در اختیار داری ! عملکرد پپ در باشگاه منچستر سیتی شگفت انگیزه اون داره تمام رکورد های قبلی خودش رو پشت سر میزاره که این فوق العاده است. در فصل گذشته فکر میکردم که پپ لیگ را فتح خواهد کرد اما نشد و برای اینکه بتواند با فوتبال کشور انگلیس هماهنگ شود نیاز به زمان بیشتری داشت.

 

من به پپ ایمان زیادی دارم الان بازیکنان درک زیادی از پپ دارند و فوتبال فوق العاده ای رو به نمایش میگذارند در حال حاضر اونا شانس اول قهرمانی هستند و من امیدوارم که بتوانند لیگ جزیره را فتح کنند و اگر در فینال لیگ قهرمانان به هم بخوریم خیلی جذاب میشود.

 

دیدار مقابل چلسی :

 

هر سال سخت تر میشود. همه تیم ها قصد دارند که ما رو شکست بدهند. در این فصل ما شرایط متفاوتی داریم و همه چیز داره به خوبی پیش میره به نظر خودم شانس بردن لیگ قهرمانان اروپا رو داریم. لیگ قهرمانان میدان بسیار دشواری است.

 

ما 2 دیدار مقابل چلسی داریم یا میبریم یا حذف میشیم ! اگه در کل فصل خوب باشید ولی در این 2 بازی روز بدت باشه شانست برای پیروزی خیلی کم میشود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.