پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آلبا سلاح پنهان والورده با رتبه ششم در لالیگا ! + آمار و عکس

کد خبر : 73570  |  زمان ارسال : شنبه 25 آذر 1396
راه حل برطرف کردن نبود نیمار و دمبله

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه الکلاسیکوی انتهایی سال 2017، روزنامه مارکا به اهمیت حضور جوردی آلبا در تیم ارنستو والورده اشاره داشت مدافعی که در نیم فصل دوم فصل گذشته توسط انریکه به یک نیمکت نشین تبدیل شده بود.

 

اما وضعیت برای جوردی آلبا با ورود والورده به گونه ای تغییر کرد که حالا جوردی آلبا یکی از کلیدی ترین مهره های تیم بارسلونا محسوب می شود به صورتی که والورده به خوبی از او برای جبران نبودن نیمار و دمبله استفاده برده و همکاری فوق العاده او با مسی اعث شده تا سلاحی پنهان برای والورده باشد.

 

جوردی آلبا در حال حاضر از نظر تعداد پاس و دقت آن در زمین حریف پس از تونی کروس، مودریچ، بوسکتس، راکیتیچ و ایسکو در رتبه ششم لالیگا قرار دارد.

 

 

جوردی آلبا با 5 پاس گل در فصل جاری لالیگا، یکی از مهره های خطرناک تهاجمی بارسلونا محسوب می شود که حضور چشمگیری در زمین حریفان دارد.

 

جوردی آلبا در حال حاضر در میان بازیکنانی که بیشتر از 400 پاس در زمین حریف داده اند از نظر دقت آن پس از تونی کروس، مودریچ، بوسکتس، راکیتیچ و ایسکو در رتبه ششم لالیگا قرار دارد.

 

جوردی آلبا با 474 پاس در زمین حریف تنها مسی، راکیتیچ و بوسکتس را بالاتر از خود در بارسلونا می بیند که دقت پاس 85 درصدی داشته است.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.