پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ صادقانه مدیر گرمیو به تلاش رئال مادرید و بارسلونا برای آرتور !

کد خبر : 73572  |  زمان ارسال : شنبه 25 آذر 1396
شفاف سازی وضعیت آرتور هنریکه

اختصاصی بارسانیوز – پس از ملاقات نمایندگان باشگاه بارسلونا و شخص رابرت فرناندز با خانواده آرتور هنریکه، هم اکنون دیدار فینال جام باشگاه های جهان بین رئال مادرید و گرمیو باعث شده تا از ورود رئال مادرید به ماجرای خرید آرتور اخباری منتشر گردد.

 

پس از پاسخ رومیلدو بولزان رئیس گرمیو درخصوص اینکه هر باشگاهی که بند آزادسازی آرتور را پرداخت نماید می تواند او را به خدنت بگیرد و آرتور نیز شخصا توافق با بارسلونا را تکذیب کرد، مدیر ورزشی گرمیو در این خصوص گفت:

ما از شایعات بارسلونا و رئال مادرید باخبر هستیم. ما می دانیم که بارسلونا با آرتور ملاقاتی داشته اما رئال مادرید هنوز اقدامی نکرده است اما رومیلدو بولزان رئیس باشگاه هم اکنون در کنار فلورنتینو پرز است (بابت فینال جام باشگاه های جهان) ولی رئیس تاکنون چیزی به من درخصوص ابراز علاقه رئال نگفته است.

 

تصویر آرتور با پیراهن بارسلونا؟

اتفاقی بود و ما از این ملاقات با اطلاع ایجنت آرتور باخبر بودیم. به ما اعلام شده بود که ملاقاتی وجود خواهد داشت اما آن عکس بین ما اختلاف انداخت. رابرت فرناندز با من صحبت کرد و عذرخواهی کرد و گفت که نباید این اتفاق رخ می داد و ما وضعیت را درک می کنیم. بارسلونا باشگاهی بزرگ است و ما برایشان احترام زیادی قائل هستیم اما هیچ پیشنهاد رسمی برای آرتور نداده اند.

 

از بارسلونا به ما گفته اند که آرتور را می خواهند و ممکن است مذاکرات به زودی آغاز شود اما تا به این لحظه بارسلونا اقدامی نکرده است. 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.