پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

والورده: خطر محرومیت بوسکتس در الکلاسیکو؟

کد خبر : 73579  |  زمان ارسال : شنبه 25 آذر 1396
پاسخ به جایگزین ماسکرانو

اختصاصی بارسانیوز - ارنستو والورده در کنفرانس قبل از بازی با لاکرونیا حاضر شد و به سوالات پاسخ داد.

 

لاکرونیا

لاکرونیا فصل پر فراز و نشیبی داشته است، مربی تیم تغییر کرده ولی در حال حاضر در لحظات خوبی هستند. در آخرین بازیشان بازیکنانشان کمی تغییر کردند و بازی خوبی به نمایش گذاشتند. آن ها اعتماد به نفس لازم را دارند و علی رغم اینکه می دانند بازی در نیوکمپ دشوار است اما هیجان زده هستند. تیم خطرناکی دارند.

 

جایگزین ماسکرانو؟

من نمی دانم وضعیت او چه خواهد شد. او در حال حاضر با ما است و دو بازی دیگر تا انتهای سال درپیش داریم و چون او را دراختیار داریم پس باید از تمام داشته هایمان استفاده کنیم.

 

خطر از دست رفتن الکلاسیکو برای بوسکتس؟

ما این را می دانیم اما هرگز نمی توانیم حدس بزنیم که چه پیش خواهد آمد اما ارزش امتیازات بازی با لاکرونیا برابر با مادرید است.

 

راکیتیچ به جای بوسکتس؟

وقتی او باید به جای بوسکتس بازی کند، خیلی خوب کار می کند. ما به او برای بازی در چند پست اطمینان داریم. گومز و اوریول هم هستند.

 

فینال جام باشگاه های جهان؟

من نمی دانم که روی الکلاسیکو تاثیرگذار خواهد بود یا نه ولی این یک بازی بیشتر برایشان است و البته با فرصت کسب جام و آن ها شانس قهرمانی دارند. آن ها امروز بازی می کنند و ما هم فردا

خوبی این رقابت ها این است که قهرمان های هر قاره در آن حضور دارندو تورنومنتی 5 روزه است که مشابه با لیگ قهرمانان نیست اما عنوان مهمی است که من هم دوست دارم فتحش کنم.

 

با 11 اختلاف امتیاز به مادرید می روید؟

این صرفا ریاضیات است و ما روی بازی با دپورتیوو تمرکز داریم. بازی با لاکرونیا مهم است و ایده ما این است که 3 امتیاز فردا را بگیریم.

 

استراحت یک هفته ای؟

هفته خوبی برای ریکاوری بود و زمان بیشتری برای انجام کارهایمان داشتیم.

 

الکلاسیکو؟

من نگرانش نیستم چون فردا با لاکرونیا بازی داریم و نمی خواهیم با از دست دادن تمرکز، این اشتباه بزرگ را مرتکب شویم.

 

6 ماهه نخست فوق العاده واالورده؟

روز به روز پیش رفتیم و من نمی توانم آن را در روز خاصی خلاصه کنم. شما دوره ای را صرف وفق یافتن با محیط خود می کنید و من از این پیشرفت روز به روز تا به اینجا رضایت دارم.

 

سبک بازی؟

بردن در هر بازی دشوار است. وقتی که سلتاویگو با ما در نیوکمپ مساوی می کند به این دلیل است که سلتاویگو نیز دارد بازی می کندو شرایطی نیز وجود دارد که تاثیرگذار هستند. ما خود را آماده بازی می کنیم تا موقعیت هایی بیشتری داشته باشیم تا با دراختیار داشتن توپ، شانس بیشتری برای بردن داشته باشیم.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.