پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیشنهاد جیمی ردکاپ به لیورپول برای فروش کوتینیو به بارسلونا

کد خبر : 73636  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 آذر 1396
جیمی ردکاپ میگوید چون بارسلونا مجبور به خرید کوتینیو است , لیورپول میتواند از این فرصت برای تبادل او با سوارز استفاده کند !

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش سایت گل , لیورپول اقدامات زیادی برای جلوگیری از انتقال یک بازیکن با استعداد خود به نیوکمپ انجام داد و آنها موفق به حفظ کوتینیو در آنفیلد شدند .

 

انتظار میرود بارسلونا در ژانویه یک بار دیگر برای کوتینیو اقدام کند اما جیمی ردکاپ که سابقه بازی در لیورپول را دارد معتقد است که هر مذاکره ای برای انتقال باید شامل گزینه ای برای تبادل بازیکن باشد .

 

این هافبک سابق لیورپول در مصاحبه با دیلی میل گفت :

عملکرد کوتینیو برای لیورپول در بازی با بورنموث هیجان انگیز بود . قرمزها از داشتن او لذت میبرند و این درحالی است که احتمالا بارسلونا قبل از تابستان دوباره برای او تماس میگیرد .


حتی اگر آنها بیشتر از 138 میلیون یورو داشته باشند تنها تعداد کمی بازیکن مانند ( کوتینیو ) برای خرید وجود دارد - و آوردن بازیکنان دیگر همیشه بهترین گزینه نیست .

 

در عوض انتقال کوتینیو , لیورپول باید از بارسلونا درخواست تبادل لوئیس سوارز را کند . سوارز مانند فصل های گذشته موفق نبوده است و طرفدراان لیورپول عاشق بازگشت یک قهرمان هستند . این یک انتقال بزرگ برای هر دو باشگاه و لیگ جزیره خواهد بود .


سوارز در تابستان 2014 لیورپول را ترک کرد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.