پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گیلم بالاگ وضعیت گریزمان و کوتینیو را بروز رسانی کرد !

کد خبر : 73651  |  زمان ارسال : دوشنبه 27 آذر 1396
بالاگ میگوید بارسلونا به دنبال بهانه ای است تا از جذب کوتینیو منصرف شود !

اختصاصی بارسا نیوز - گمانه زنی ها در مورد آینده فیلیپه کوتینیو در حال افزایش است به خصوص که در حال نزدیک شدن به پنجره نقل و انتقالات زمستانی هستیم .

 

هافبک برزیلی در اوایل فصل برای پیوستن به بارسلونا مشتاق بود اما انتقال انجام نشد . او در فصل گذشته در 13 بازی که به عنوان شروع در ترکیب قرار گرفت موفق به زدن 10 گل و دادن 7 پاس گل شد .

 

گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت اقدام به بروز رسانی وضعیت انتقال کوتینیو کرد .

 

بالاگ به اسکای اسپورت گفت :

من در تمام این مدت گفته ام که منچستریونایتد تنها تیم علاقه مند به گریزمان نیست . بارسلونا هم تمایل به خرید دارد و بارتومئو رئیس بارسلونا با گریزمان برای ناهار ملاقات کرده است زیرا این بازیکن ایجنت ندارد و خواهر او مسئول امور آنتوان است . اما فقط خواهرش در این جلسه نبود بلکه گفته میشود پدر و مادرش هم حضور داشتند .

 

گریزمان تابستان آینده اتلتیکو را به مقصد یونایتد و یا بارسلونا ترک میکند . اما کاتالان ها در این زمان به او علاقه مند هستند .

 

در مورد بارسلونا صحبت از علاقه آنها به گریزمان و فیلیپه کوتینیو است اما با این گزارش ها مشکلاتی نیز وجود دارد . ساختار پرداخت دستمزد بارسلونا به گونه ای است که آنها بیش از 80 درصد درآمد باشگاه را به بازیکنان پرداخت میکنند . دستمزد بسیار زیاد است و آنها به شدت نیازمند درآمد بیشتر هستند و این چیزی است که به شدت به دنبال آن هستند . تا زمانی که مطمئن نباشند فکر نمیکنم آنها بتوانند هر دو یعنی گریزمان و کوتینیو را خریداری کنند .

 

همانطور که میدانید لیورپول توجهی به اخبار رسانه های کاتالان ندارد و باشگاه قرمز برای کوتینیو قیمتی مشخص نکرده است . با این حال پشت سر این داستان ها ( شایعات رسانه های کاتالان ) منابع وابسته به بارسلونا هستند و به نظر میرسد بارسلونا به دنبال بهانه ای است تا بگوید کوتینیو گران است و آنها نتوانستند او را جذب کنند .

 

رقمی که گفته میشود در حدود 140 میلیون یورو است که درست نیست اما این باعث میشود تا بارسلونا بتواند به عقب قدم بردارد و بگوید ما نمیتوانیم کوتینیو را خریداری کنیم چون او خیلی گران قیمت است اما آنها ممکن است قادر به نمایش گریزمان به جای کوتینیو در تابستان باشند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.