پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 بازیکن تاثیر گذار در الکلاسیکو از نظر گیلم بالاگ

کد خبر : 73668  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 آذر 1396
تحلیل گیلم بالاگ از تاثیرگذار ترین بازیکنان الکلاسیکو

اختصاصی بارسا نیوز - گیلم بالاگ کارشناس بخش اسپانیای اسکای اسپورت اقدام به انتخاب 6 بازیکن از دو تیم بارسلونا و رئال مادرید کرد که میتوانند در الکلاسیکوی شنبه نقش مهمی ایفا کنند .

 

لیونل مسی

ارنستو والورده با ورود به بارسلونا اقدام به آوردن مسی به مرکز کرد و این مساله سوارز را تحت تاثیر قرار داد زیرا او فضای زیادی مانند فصل های قبل نداشت اما مسی توانست حتی بیشتر تاثیرگذار باشد . هوش زیاد او باعث شد تا بتواند دو نقش را در تیم برعهده بگیرد . من شگفت زده میشوم وقتی که مردم سوال میکنند آیا او بهتر از هر بازیکن دیگری در جهان است . او میتواند در بازی شنبه به این بحث دوباره پایان دهد .

 

کریستیانو رونالدو

رونالدو در بهترین فرم خود در این فصل است . در اوایل فصل او مانند بقیه بازیکنان با دیدن وضعیت بارسلونا در لالیگا دچار اضطراب بود . او بسیار ناامید بود . با این حال با عملکردی که از او در فینال جام جهانی باشگاه ها مقابل گرمیو دیدیم او دیگر در تصمیم گیری آن عجله ناشی از استرس را نداشت . او عملکرد بهتری داشت . چیزی که رئال مادرید در روز شنبه بیشتر از هر چیزی به آن نیاز دارد .

 

مارک تراشتگن

برای من تراشتگن و دخیا بهترین دروازه بانان جهان هستند . این فقط به دلیل سیو های شگفت انگیز آنها نیست بلکه نحوه توزیع توپ است . ادرسون در منچسترسیتی و یان اوبلاک در اتلتیکو نیز به همین سطح رسیده اند اما در کار با پا , تراشتگن و ادرسون در حال حاضر بهترین های جهان هستند .

 

سرجیو بوسکتس

بوسکتس به بهترین خود بازگشته است چون بارسلونا با شیوه ای بازی میکند که برای او مناسب تر است . تراشتگن و بوسکتس در حال حاضر کلید های بارسلونا هستند . ما میدانیم مسی و سوارز در هر لحظه ممکن است گلزنی کنند اما اینکار برای آنها در این فصل سختر است . این ثبات در عقب بارسلونا مقابل رئال مادرید بسیار مهم است .

 

لوکا مودریچ

موردیچ یکی دیگر از بازیکنانی است که به بهترین فرم خود بازگشته است . او ( دید , کیفیت و قدرت رهبری ) دارد . او یکی از بهترین هافبک های جهان است و نمیتوانم باور کنم او 6 سال در رئال مادرید بوده است . تصادفی نیست که رئال در این دوران موفق به کسب جوایز زیادی شده است . ما در مورد رئالی صحبت میکنیم که مودریچ , موتور و مغز تیم است .

 

کریم بنزما

زیدان فکر میکند بنزما برای اتصال خط میانی و حمله ضروری است . درست است که او گلزنی خود را از دست داده است اما غریزه ی او هنوز وجود دارد و من فکر میکنم او دوباره به گل خواهد رسید . شما میتوانید ببینید که او تیز تر شده است و وزن خود را کاهش داده و در فرم خوبی است . او هرگز اجازه نمیدهد رئال مادرید در بازی های بزرگ سقوط کند . با گلزنی و یا پاس گل او امید دیگری برای رئال در بازی مهم شنبه خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.