پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

چه اتفاقی برای سمدو در بارسلونا افتاد ؟

کد خبر : 73673  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 آذر 1396
با اتفاقاتی که رخ داد بارسلونا در نقل و انتقالات تابستان گذشته کاملا آشفته بود اما یکی از درخشان ترین لحظات پنجره انتقال گذشته ورود نلسون سمدو بود .

اختصاصی بارسا نیوز - در تابستان گذشته خرید مدافع راست تبدیل به یک اولویت برای بارسلونا شده بود و اغلب نام هکتور بلرین در بین شایعات به گوش میرسید اما در نهایت نلسون سمدو طی انتقالی 30 میلیون یورویی به نیوکمپ پیوست .

 

مطمئنا این انتقال ساده نبود و بنفیکا برای هر 50 بازی نلسون از بارسلونا 5 میلیون یورو دریافت میکند و پرداخت این مبلغ تا زمانی که قرارداد تمدید نشود پابرجاست .

 

نلسون سمدو

 

با این حال ورود سمدو هنوز هم هیجان انگیز بود زیرا او یکی از مدافعان جوان درخشان اروپا بود و خصوصیات این بازیکن همچون فرم خوب , سرعت  , مهارت توپ و ... با دنی آلوز مقایسه میشد .

 

انتظار میرفت که او بازیکن ثابت در پست دفاع راست باشد اما این اتفاق نیافتاد . در عوض والورده تصمیم گرفت از سرجی روبرتو به صورت چرخشی استفاده کند .

 

در هفته های اخیر والورده این کار را متوقف کرد و سمدو تقریبا از زمان بازی 1-1 مقابل والنسیا تقریبا 1 ماه است که در ترکیب ثابت لالیگایی بارسلونا نبوده است .

 

 

در حقیقت او برای بازی با لاکرونیا دعوت شد اما از لیست نهایی حذف شد و تا جایی که ما میدانیم او مصدوم نیست . پس کجاست ؟

 

پس از بازی با والنسیا گزارش هایی وجود داشت که والورده از عملکرد سمت راست بارسلونا برابر این تیم رضایت نداشت و او 3 بازیکن که در این سمت بازی میکردند را تعویض کرد ( جزئیات ) .

 

با این حال سمدو در بازی بعدی که در کوپا دل ری بود مقابل رئال مورسیا به میدان رفت اما برای بازی لالیگایی مقابل سلتاویگو از تیم خارج شد .

 

سمدو برابر اسپورتینگ در لیگ قهرمانان نیز حضور داشت و عملکرد خوبی هم به نمایش گذاشت .

 

به نظر میرسد در حال حاضر والورده اعتماد به نفس بیشتری نسبت به روبرتو در سمت راست دفاع دارد . بارسلونا در خط دفاع عالی بوده است و آنها در 16 بازی لالیگایی تنها 7 گل دریافت کردند و در 6 بازی لیگ قهرمانان نیز تنها 1 گل !

 

الکلاسیکو آخرین بازی بارسلونا در سال 2017 است که در آن خط دفاعی به خوبی مورد آزمایش قرار میگیرد . در حال حاضر به نظر میرسد روبرتو در این بازی در ترکیب آغازین باشد درحالی که سمدو به تلاش برای متقاعد کردن والورده برای دادن یک جایگاه ثابت در ترکیب ادامه میدهد .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.