پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قیمت خرید فوق العاده دی ماریا !

کد خبر : 73687  |  زمان ارسال : سه شنبه 28 آذر 1396
بارسلونا برای دی ماریا باز می گردد؟

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که در جریان هستید، بارسلونا در اخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی پس از ناامیدی در جذب کوتینیو برای خرید آنخل دی ماریا اقدام کرد که با مبلغ درخواستی زیاد باشگاه پاری سن ژرمن مواجه گشت اما حالا باشگاه فرانسوی مجبور به فروش است.

 

طبق گزارش اسپورت، پاری سن ژرمن فرانسه زیر فشار شدید قانون فیرپلی مالی قرار دارد و مجبور است تا 75 میلیون یورو از فروش بازیکنان در پنجره زمستانی درآمد داشته باشد و از این رو بازیکنانی چون دی ماریا، لوکاس، پاستوره و بن عرفا در لیست فروش قرار گرفته اند که دی ماریا بیشتر از همه به درب خروج نزدیک است.

 

طبق گزارش توتو مرکاتو، اینتر میلان یکی از باشگاه های علاقه مند به جذب دی ماریا است که قیمت بالای 70 میلیون یوریی درخواستی پاریسی ها باعث عقب نشینی اینتر میلان شده است مبلغی که حدودا با مبلغ درخواستی پاریسی ها از بارسلونا برابری می کند که با کنار کشیدن آبی اناری ها همراه بود.

 

از سوی دیگر اگرچه چینی ها نیز به جذب او علاقه مند هستند اما دی ماریا قصد ماندن در اروپا را دارد و همه چیز نشان می دهد که پاری سن ژرمن فرانسه باید مبلغ درخواستی خود را کاهش دهد و ممکن است این موضوع منجر به ابراز علاقه دوباره بارسلونا برای خرید او گردد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.