پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بررسی ؛ تاثیرگذار ترین مرد الکلاسیکو کیست ؟ مسی یا رونالدو

کد خبر : 73707  |  زمان ارسال : چهارشنبه 29 آذر 1396
فورفورتو با کمک داده های اپتا، مسی و رونالدو را در الکلاسیکو بررسی کرده است

اختصاصی بارسانیوز – در آستانه آخرین الکلاسیکوی سال 2017، توجه جهان کم کم به این بازی حساس جلب می شود و رسانه های خبری در حال منتشر کردن امار و ارقام هستند.

 

دیدار شنبه دو تیم در شرایطی از ساعت 15:30 با قابلیت دیدن برای حداکثر بیننده های تلویزیونی پخش می گردد که بارسلونا با 11 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین لالیگا است.

 

مسی تاثیرگذار ترین مرد تاریخ الکلاسیکو

 

حتی کریستیانو رونالدو هم به عنوان یکی از گلزنان بزرگ فوتبال، قادر به عبور از مسی نیست چون نه تنها در مقایسه تعداد گل بلکه از نظر میزان پاس گل بسیار پایین تر قرار دارد.

 

مسی با 24 گل در 36 الکلاسکو نرخ گل بهتری با 0.66 گل در هر بازی نسبت به رونالدو با 17 گل در 28 بازی نرخ 0.6 گل در هر بازی دارد.

 

اما در مقایسه با 13 پاس گل مسی، آمار رونالدو از نظر گل سازی طبق معمول بسیار ضعیف است بازیکنی که به سختی به هم تیمی هایش فرصت گلزنی می دهد و در الکلاسیکوها موفق نبوده است که نرخ تبدیل شوت به گل افتضاح فصل جاری لالیگایی او نشان از میزان پایین از خودگذشتگی او دارد.

 

میزان برد

 

مسی با 16 برد از 36 الکلاسیکو، 12 شکست و 8 مساوی را تجربه کرده و در سوی مقابل، رونالدو از 28 بازی تنها 8 پیروزی داشته و 12 شکست را در کنار 7 مساوی تجربه کرده است.

 

در بازی های اخیر مسی با 3 گل در 4 الکلاسیکوی اخیر تاثیر بیشتری نسبت به رونالدو داشته که در 4 الکلاسیکو از ابتدای سال 2016 دو گل به ثمر رسانده است.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.