پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

قهرمانی در کیف رویاست؛ رمز برتری در برنابئو توسط اینیستا !

کد خبر : 73738  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 آذر 1396
آندرس اینیستا در مصاحبه با روزنامه موندو دیپورتیوو

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو که امروز آندرس اینیستا را روی جلد روزنامه خود برد، کاپیتان باتجربه بارسلونا هنوز هم رویاهای بزرگی دارد.

 

آندرس اینیستا که در دیدار یکشنبه مقابل دیپورتیوو لاکرونیا پس از مصدومیت به میادین بازگشت حالا آماده الکلاسیکوی دیگری می شود بازیکنی که در فصل جاری اغلب توسط والورده پس از حضور از ابتدا در ترکیب در نیمه دوم تعویض می شود که در این خصوص گفت:

این چیزی نیست که من تصمیم بگیرم. اگر مربی باور کند که می توانم 90 دقیقه بازی کنم، من هم بازی خواهم کرد و اگر هم نشد مشکلی نیست چون درنهایت چیزی که اهمیت دارد داشتن احساس خوب است.

 

اختلاف 11 امتیازی با رئال و 6 امتیازی در صدر؟

باید کار کنیم و به تلاش خود ادامه دهیم تا به چیزهای خوبی در آینده برسیم و باید بازهم پیشرفت کنیم. با وجود بازی های کوپا دل ری وضعیت پیچیده خواهد شد اما تیم قابل اعتمادی داریم و همه سعی در حفظ روند کنونی خود داریم.

 

سال با الکلاسیکو به پایان می رسد.

ما به خوبی فصل را آغاز کردیم اما می دانیم که شرایط الکلاسیکو متفاوت است و به ویژه در خارج از خانه اما با تفکر داشتن توانایی ارائه بازی عالی و افزایش فاصله خود در صدر جدول و رئال انگیزه زیادی برای بردن این بازی داریم.

 

 

با 14 امتیاز اختلاف با رئال قهرمان لالیگا خواهید بود؟

این تنها گامی دیگر در راه فتح لالیگا خواهد بود و این تفکر اشتباه است چون امتیازات زیادی تا انتهای فصل وجود دارد و هر لغزش ما منجر به کاهش اختلاف امتیازی خواهد شد اما باید توجه داشته باشیم که تیم های دیگری در حال حاضر در رتبه دوم وسوم جدول هستند یعنی اتلتیکو مادرید و والنسیا و هدف ما حفظ روند کنونی است.

 

تو راه پیروزی در الکلاسیکو را در برنابئو می دانی چون 6 مصاف از 9 دیدار اخیر لالیگایی را در برنابئو پیروز بوده اید. نقشه راه شما برای بردن این بازی چیست؟

واضح است. باید مالکیت توپ را دراختیار داشته باشیم و تا آنجا که امکان دارد بر حریف مسلط باشیم و از فرصت هایمان نهایت استفاده را ببریم. رئالی ها فرصت های زیادی در زیمن خود ایجاد می کنند که باید به حداقل برسانیم.

 

انتقام سوپر کاپ؟

نه چون تمایل تیم برای ارائه کردن بازی خوب در لالیگا است جدا از اینکه چه چیزی در گذشته رخ داده. هدف ادامه صدرنشینی در لیگ و حرکت رو به جلو در مسیر قهرمانی است.

 

گل سال 2009 در استمفوردبریج و تقابل با چلسی

هر زمان که فرصتی پیدا کنم آن گل را می بینم و آنقدر هیجان زده می شوم که به عنوان بهترین روز زندگیم می شود اما حالا تقابل سخت دیگری درپیش داریم. تیم خوبی در هر زمینه هستند و غلبه بر تیم کونته دشوار است. آنها خیلی خوب می دانند که باید چه بکنند و ما نیز برای قهرمانی مجبور به حذفشان هستیم.

 

قهرمانی در کیف؟

این یک رویای دیگر برایم است و امیدوارم که اینچنین شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.