پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ سیمئونه به مذاکره بارسلونا با گریزمان !

کد خبر : 73746  |  زمان ارسال : پنجشنبه 30 آذر 1396
دیگو سیمئونه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از سفر به بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید در کنفرانس مطبوعاتی خود قبل از سفر به بارسلون برای دیدار با اسپانیول حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

با تحت تاثیر قرار گرفتن اخبار نقل و انتقالاتی روی ملاقات بارتومئو با خانواده گریزمان و شکایت رسمی باشگاه مادریدی از بارسلونا، دیگو سیمئونه در کنفرانس خود درخصوص آنتوان گریزمان و برهم خوردن تمرکز او مورد سوال قرار گرفت.

 

وقتی صحبت های گیلرمو آمور را شنیدید چه فکر کردید؟

باشگاه این وضعیت را به بهترین نحو ممکن مدیریت می کند من به باشگاه اعتماد کامل دارم. باشگاه همواره به دنبال بهترین عملکرد است و ما هم روی بازی فردا متمرکز هستیم. من از گریزمان بسیار راضی هستم

 

آیا او تحت تاثیر قرار گرفته؟

من باتوجه به چیزی که می بینم او را متعهد دیده ام و او همواره تعهد کامل خود را به تیم نشان داده حتی زمانی که مجبور بود قبل از بازی با آلاوز بدون 100 درصد آمادگی خود را با فشار ریکاوری به بازی برساند. من وضعیت او را در اردوی تیم خوب می بینیم و رفتار خوبی با هم تیمی هایش دارد و بازیکنی اساسی برایمان است و من فقط چیزهای مثبت را در او می بینم و هیچ چیز منفی وجود ندارد. این یافته های من از وضعیت اوست. من به او اعتقاد دارم. بهترین چیزها در حال فرا رسیدن است.

 

فکر می کنید که هواداران دوباره از دست گریزمان ناراحت شوند؟

هواداران می خواهند که گریزمان گل بزند و وقتی که گل می زند بهترین حمایت را دریافت می کند. این انتقاد برای سایر مهاجمانمان نیز هست. این مربوط به احساسات کلی هواداران می شود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.