پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی: کوتینیو نزدیک ترین گزینه به نیمار است؛ نیمار گفته بود !

کد خبر : 73783  |  زمان ارسال : جمعه 1 دی 1396
ژاوی هرناندز از ماجرای خروج نیمار گفت

اختصاصی بارسانیوز – همانطور که پیش از این به صورت مفصل به اطلاع رسید، نیمار در شب عروسی مسی خبر خروج خود را به چند بازیکن بارسلونا از جمله ژاوی داده بود که اسطوره باشگاه بارسلونا دراین خصوص در مصاحبه با موندو دیپورتیوو صحبت کرد.

 

ژاوی هرناندز درخصوص نحوه خروج نیمار و اطلاع از آن در شب عروسی مسی گفت:

بله ما این را در آنجا متوجه شدیم. نیمار به ما گفت که برنامه ترک بارسلونا را دارد که خیلی ما را شگفت زده کرد. اما همانطور که باید به تصمیم ماسکرانو احترام گذاشت باید به تصمیم نیمار نیز احترام بگذاریم. او با خروجش پول زیادی را به باشگاه تزریق کرد که باشگاه هم قادر به استفاده از آن بود و توانست دمبله را جذب کند. همانطور که درخصوص آلبا گفتم، ورود و خروج بازیکنان نکات مثبت و منفی را برای تیم به همراه دارد اما بارسلونا هنوز هم در بالاترین سطح قرار دارد و در صدر لالیگا و گروه خود در لیگ قهرمانان قرار دارد ولی با این حال نیمار بازیکن فوق العاده ای بود ولی این تصمیم او بود و باید احترام گذاشت.

 

کوتینیو را تایید می کنی؟

بله چون او نزدیک ترین یا شبیه ترین گزینه به نیمار است و می تواند در بارسلونا بازی کند. او بازیکنی است که باید در فکر مدیران بارسلونا قرار داشته باشد و همچنین گریزمان که در روزهای اخیر درخصوص او صحبت شده. این دو بازیکنان بزرگی هستند.

 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.