پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گیلم بالاگ وضعیت کوتینیو و گریزمان را بروز رسانی کرد !

کد خبر : 73846  |  زمان ارسال : شنبه 2 دی 1396
ا توجه به گفته گیلم بالاگ , بارسلونا در مورد جذب کوتینیو در ژانویه " خوشبین نیست " .

اختصاصی بارسا نیوز - هافبک برزیلی در تابستان مورد علاقه بارسلونا بود و آنها چندین پیشنهاد دادند اما شایعات در مورد آینده این بازیکن در ژانویه نیز افزایش یافته است با این حال بالاگ اصرار دارد که نظر لیورپول تغییری نمیکند .

 

بالاگ پس از پیروزی 3-0 بارسلونا مقابل رئال مادرید در روز شنبه به اسکای اسپورت گفت :

لیورپول نمیخواهد کوتینیو را به فروش برساند . این جایی است که آنها اکنون ایستاده اند , بنابراین بارسلونا در مورد احتمال انتقال کوتینیو به این تیم خوشبین نیست .

 

روشن است که آنها سعی خود را میکنند و میخواهد در ژانویه هم پیشنهاد دهد اما حتی نزدیکان کوتینیو هم فکر میکنند احتمالا انتقال انجام نمیشود زیرا لیورپول مانند تابستان یک چیز میگوید " ما علاقه ای به فروش نداریم " .

 

 عملکرد کوتینیو در فصل جاری برای لیورپول قابل توجه بوده است و او یازدهمین گل خود را در این فصل در بازی با آرسنال که 3-3 شد روز جمعه به ثمر رساند .

 

بالاگ میگوید بارسلونا تنها با پول بزرگ خود فقط به دنبال کوتینیو نیست . بلکه آنتوان گریزمان از اتلتیکومادرید نیز در تابستان آینده هدف خرید بارسلونا است و اگر این انتقال انجام شود بحث کوتینیو کاملا تمام میشود .

 

بالاگ در این خصوص گفت :

بارسلونا , گریزمان را میخواهد و هیچ تردیدی در مورد آن ندارد .  آنها مایل به پرداخت 100 میلیون یورو در جولای هستند .

 

آنها با خانواده او ملاقات کردند حتی با خواهر ( آنتوان گریزمان ) که مسئول امور مالی این بازیکن است و به همین دلیل اتلتیکو به فیفا شکایت کرد و گفتند این اتفاق ( انتقال گریزمان به بارسلونا ) نمیتواند رخ دهد .

 

بارسلونا به گریزمان به عنوان یکی از اهداف خود که در سطح کوتینیو است فکر میکند اما من گمان نمیکنم که آنها بتوانند هر 2 بازیکن را بگیرند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.