پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

3 هدف خرید بارسلونا در ژانویه

کد خبر : 73897  |  زمان ارسال : دوشنبه 4 دی 1396
با وجود نتایج فوق العاده اما همه بر لزوم تقویت تیم در زمستان تاکید دارند .

اختصاصی بارسا نیوز -  گزارش بلیچر ریپورت از نقل و انتقالات بارسلونا : بارسلونا ممکن است در 2 پست اقدام به تقویت تیم نماید .

 

با خروج ماسکرانو بارسلونا ممکن است به دنبال جذب یک مدافع نیز باشد که بنابراین این مساله باعث میشود کاتالان ها از حالا بر روی تقویت 2 پست تمرکز کنند .

 

فیلیپه کوتینیو - لیورپول

با وجود پیگیری بارسلونا برای جذب کوتینیو اما هیچ نشانه ای از تغییر نظر لیورپول دیده نمیشود . یورگن کلوپ گفته است که در مورد شایعات نقل و انتقالات صحبت نمیکند و افزود که بحث در مورد آینده باعث حواس پرتی کوتینیو نشده است .

 

با این حال کلوپ همچنین گفته است که در مورد آینده این بازیکن نمیداند .

 

لیورپول به احتمال زیاد همچنان تمایلی به فروش و درخواست پول برای کوتینیو ندارد . این بازیکن همچنین نمیتواند در لیگ قهرمانان برای تیم بعدی بازی کند . با این وجود به نظر میرسد بارسلونا همچنان به دنبال خرید اوست زیرا مدیران این تیم به هافبک برزیلی به عنوان جایگزین اینیستا نگاه میکنند .

 

یری مینا - پالمیراس

اگر ماسکرانو این زمستان بارسلونا را ترک کند , در مرکز خط دفاع این تیم تنها پیکه , اومتیتی و ورمائلن وجود خواهند داشت بنابراین لزوم یک بازیکن جایگزین برای ماسکرانو احساس میشود . به گفته نماینده یری مینا , باشگاه بارسلونا یک بند انتقال در ماه جولای 2018 دارد و میتواند در تابستان یری مینا را به نیوکمپ منتقل کنند اما مدافع کلمبیایی همچنین حاضر است در زمستان امسال به بارسلونا برود .

 

مینا به تازگی در مورد انتقال نیز صحبت کرده است و میگوید بازی در کنار مسی یکی از آرزوهای اوست و امیدوار است با کمک خدا همه چیز حل شود . اینیستا نیز گفته است که مینا و کوتینیو میتوانند به تقویت بارسلونا کمک کنند .

 

مینا یک مدافع بلند قد و قدرتمند است که در هوا خوب است و آرامش دارد و به نظر میرسد که آینده او در بارسلونا خواهد بود .

 

آرتور - گرمیو

علاقه بارسلوا به آرتور هنریکه هافبک گرمیو زمانی جدی شد که عکسی از این بازیکن برزیلی با پیراهن بارسلونا در کنار مدیران باشگاه کاتالان منتشر شد . هافبک گفته است که با وجود ملاقات اما روی چیزی برای انتقال توافق نکرده است . با این حال او در مصاحبه ای دیگر گفت بازی در بارسلونا برای او یک افتخار بزرگ است . چلسی نیز در این مدت به آرتور علاقه مند است اما بارسلونا امیدوار است که بتواند با این بازیکن با قیمت 25 میلیو یورو به توافق برسد .

 

در همین حال مربی گرمیو نیز گفته است حفظ آرتور برای آنها کار دشواری است زیرا باشگاه های بزرگی از اروپا به این بازیکن علاقه مند هستند .

 

بارسلونا ممکن است در ژانویه تصمیم به جذب آرتور بگیرد . اگر باشگاه های دیگر برای انتقال علاقه نشان دهند قیمت آرتور افزایش خواهد یافت . بند خروج این بازیکن 50 میلیون یورو است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.