پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

رونالدو هرگز این اتفاق تحقیر آمیز را فراموش نمیکند !

کد خبر : 73943  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 دی 1396
هواداران تیم کاتالان از این که کریستیانو رونالدو فرصت شنبه را در الکلاسیکو از دست داد و در مقابل مسی درخشید خوشحال هستند .

اختصاصی بارسا نیوز - هواداران بارسلونا یک کریسمس عالی داشتند . در مورد این فکر کنید که تیم مورد علاقه آنها روز شنبه مقابل رقیب خود رئال مادرید با نتیجه 3-0 پیروز شد . از آن زمان مقاله های مختلفی از سوی رسانه های کاتالان در ستایش مسی و بارسلونا منتشر شده است ... و در مقابل آنها از رونالدو نیز یاد کردند . مسی در این مسابقه هم گل زد و هم پاس گل داد درحالی که رونالدو هیچ کار خاصی نکرد !

 

 

شکست مضحک کریستیانو رونالدو در دقیقه 7 - این وحشتناک است

لوئیس ماسکارو , معاون مدیر روزنامه اسپورت , نسبت به عملکرد رونالدو در الکلاسیکوی شنبه واکنش نشان داد و نوشت " رونالدو تحقیر شد و هرگز این را فراموش نخواهد کرد " . اشاره ماسکارو به زدن سایه توپ در دقایق ابتدایی بازی الکلاسیکو است . او یکی از فرصت های مهم گلزنی را به این شکل از دست داد .

 

سردبیر اسپورت نوشت :

کریستیانو رونالدو یک شکست وحشتناک و مضحک را در دقیقه ابتدایی الکلاسیکو تجربه کرد که یک استعاره بصری برای مسابقه بود . درحالی که او همچنان ( احساس ) خودخواهی اش را تکرار میکند - و خود را بهترین بازیکن تاریخ اعلام کرد - این حادثه عجیب و غریب در شوت زنی در حالی که توپ در دسترس او بود بدترین تحقیر برای یک بازیکن است که استعداد خود را تحت تاثیر حسادت و غرور قرار داده است .


کریستیانو میداند که هرگز او مانند مسی نخواهد شد

کریستیانو رونالدو که پنجمین توپ طلای خود را کسب کرده است در قلب خود میداند که هرگز مانند مسی نخواهد بود حتی اگر تعداد جوایز او با مسی برابر باشد . از آنجایی که هرگز رونالدو در نیوکمپ کاری را که مسی در برنابئو انجام داده , را انجام نداده است . استادیوم بلوگرانا هرگز آنطور که استادیوم مادرید به مسی تسلیم شده , تسیلم رونالدو نبوده است . این تنها توسط بهترین فوتبالیست تاریخ بدست می آید و این روشن است که لئو است .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.