پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

شکست سنگین رئال مادرید از بارسلونا عواقب زیادی دارد !

کد خبر : 73951  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 دی 1396
رئال مادرید قبلا هم پس از شکست سنگین در الکلاسیکو سرمربی خود را تغییر داده است . زیدان برای ماندن نیاز به قهرمانی دارد !

اختصاصی بارسا نیوز - طبق گزارشی از مارکا , از دهه 1970 این اتفاق بارها رخ داده است . برخی از سرمربیان رئال مادرید پس از شکست از بارسلونا در سانتیاگو برنابئو تقریبا بلافاصله اخراج شدند و برخی دیگر نیز در پایان فصل این تیم را ترک کردند . شکست در الکلاسیکو توسط رئال مادرید با 3 گل یا بیشتر عواقب زیادی دارد .

 

این اتفاق 2 بار با لوئیس مولانوی افتاد . یک بار پس از باخت 5-0 در فصل 1973/74 و یک بار پس از شکست 4-0 در فصل 1985/86 . آمانسیو نیز پس از شکست 3-0 در خانه به کاتالان ها در فصل 1984/85 این را تجربه کرد . همانطور که واندولی لوکزامبورگ پس از باخت 3-0 در فصل 2005/06 به این سرنوشت دچار شد .

 

همچنین پس از شکست 6-2 مقابل بارسلونای گواردیولا در فصل 2008/09 این اتفاق برای راموس افتاد .

 

نباید فراموش کرد زیدان زمانی سرمربی رئال مادرید شد که فلورینتیو پرز پس از شکست 4-0 این تیم مقابل بارسلونا اقدام به اخراج رافا بنیتز کرد .

 

البته پس از شکست های رئال مادرید این تنها مربیان نیستند که دچار مشکل میشوند بلکه حتی گاهی مدیران این تیم نیز مجبور به ترک رئال مادرید شده اند .

 

گاهی نیز نتایج ضعیف در الکلاسیکو به اخراج منتهی نشده است مانند خوزه مورینیو و آنچلوتی اما نباید فراموش کرد که آنها در همان فصل در لالیگا و در لیگ قهرمانان این تیم را قهرمان کردند .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.