پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

نتایج عجیب بارسلونا در 2 ورزشگاه برنابئو و آنوئتا در سال های گذشته

کد خبر : 73952  |  زمان ارسال : چهارشنبه 6 دی 1396
بارسلونا در ورزشگاه برنابئو همیشه یک برنده است !

اختصاصی بارسا نیوز - بارسلونا بهترین عملکردش در برنابئو بوده است.

 

طبق گزارش موندو، بارسلونا با پیروزی 0-3 در ورزشگاه برنابئو در رقابت های لالیگا توانست برای اولین بار در تاریخ در 3 دیدار متوالی لالیگا رئال مادرید را در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شکست دهد. در زمان مربیگری لوئیز انریکه بارسلونا موفق شد با نتیجه 0-4 و 2-3 رئال مادرید را در ورزشگاه خانگی این تیم شکست بدهد. عملکرد بارسلونا در خانه رقیب همیشگی اش فوق العاده بوده آن ها 7 بازی از 10 انجام شده در برنابئو توانسته اند با پیروزی زمین مسابقه را ترک کنند.

 

بارسلونا % 73.33 از امتیازات را بدست آورده که این آمار شگفت انگیزی است. طبق آمار بارسلونا در 10 بار مهمانی اتلتیکو مادرید دو بار باخته و دو بار به تساوی رضایت داده است. این آمار یعنی کسب 20 امتیاز از 30 امتیاز ممکن اما در ورزشگاه مستایا بارسلونا در 10 سال اخیر هیچ شکستی نداشته است اما درصد امتیاز پایین تری نسبت به برنابئو دارد. 4 پیروزی و 6 تساوی و کسب 18 امتیاز از 30 امتیاز ممکن و کسب 60 درصد امتیازات آمار بارسلونا در ورزشگاه مستایا بوده است.

 

در ورزشگاه سان مامس این درصد به 70 رسیده این آمار مشابه آمار ثبت شده در ورزشگاه های خانگی ویارئال و سویا بوده است. البته در این فصل سویا میزبان بارسلونا نبوده اما در 9 بازی گذشته بارسلونا موفق شده 20 امتیاز بدست آورد که آمار 74 درصدی را نشان میدهد.

 

نکته جالب آن است که عملکرد بارسلونا در زمین های اوساسونا ، رئال بتیس و سلتاویگو به مراتب بدتر از ال کلاسیکوی خارج از خانه بوده است. بدترین آمار بارسلونا طبق انتظار به ورزشگاه آنوئتا ورزشگاه اختصاصی رئال سوسیداد مربوط میشود که سال ها برای بارسلونا به یک طلسم تبدیل شده است. از سال 2010/11 بارسلونا رنگ پیروزی را در ورزشگاه آنوئتا به چشم ندیده است. 5 باخت و 2 تساوی نتیجه کار بارسلونا بوده است.

 

گفتنی است که بارسلونا 2 امتیاز از 21 امتیاز ممکن را در مقابل سوسیداد بدست آورده است. درصد امتیاز گیری بارسلونا در آنوئتا 9.52 بوده است. در هفته های آینده باید در مقابل رئال سوسیداد قرار بگیرد که قطعا از سخت ترین چالش های والورده خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.