پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

ژاوی علت شکست بارسلونا در سوپر کاپ را فاش کرد !

کد خبر : 73982  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 دی 1396
در هر صورت باید به تصمیم نیمار احترام گذاشت !

اختصاصی بارسا نیوز - کاپیتان سابق بارسلونا نقش والورده را مورد ستایش قرارداد.

 

طبق گزارش as ، ژاوی هرناندز اسطوره باشگاه بارسلونا که در حال حاضر در باشگاه السد قطر در حال فعالیت است مصاحبه جالب و خواندنی را انجام داده است. در ادامه صحبت های ژاوی هرناندز را بررسی خواهیم کرد.

 

وضعیت بارسلونا :

 

شکست در سوپر کاپ اسپانیا برای باشگاه خیلی بد بود. با توجه به مسائل سیاسی و خروج نیمار جونیور باشگاه و بازیکنان تمرکز کافی را برای این دیدار نداشتند. آمدن ارنستو والورده نقش مهمی در بازگشت بارسلونا به مسیر اصلی خود داشته است.

 

در بارسلونا بازیکنانی حضور دارند که متعلق به نسلی هستند که افتخارات زیادی کسب کرده اند و به عقیده من نیز آن ها توانایی کسب جام های دیگر را نیز دارند. تیم والورده بهترین نتایج را تا به اینجای کار بدست آورده که به عقیده من این مهمترین مسئله است.

 

خروج نیمار :

 

در جسن عروسی لئو مسی در طی یک گفتگو بین من و نیمار او به من اعلام کرد که میخواهد بارسلونا را ترک کند. شگفت زده شده بودم ! او از پرسیدم که آیا اتفاقی رخ داده است ؟! نیمار پاسخ داد که الان وقت رفتن است. باید به تصمیم نیمار احترام گذاریم.

 

نیمار بازیکنی است که جزء 3 بازیکن برتر جهان بوده و قطعا در آینده میتواند به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. اما با این وجود بارسلونا با قدرت به راهش ادامه میدهد در ترکیب بارسلونا بازیکنان بزرگ زیادی وجود دارند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.