پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

آینده رافینیا به 2 دیدار بستگی دارد !

کد خبر : 73986  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 دی 1396
آینده رافینیا آلکنتارا نگران کننده است !

اختصاصی بارسا نیوز - رافینیا نمی داند چه آینده ای در انتظارش است.

 

طبق گزارش موندو، رافینیا آلکانتارا یکی از بازیکنانی است که آینده ی نا مشخصی در بازار زمستانی در پیش دارد. چند روز پیش از ال کلاسیکو این هافبک برزیلی چراغ سبز پزشکی را دریافت کرد اما ارنستو والورده او را برای دیدار مقابل رئال مادرید دعوت نکرد. رافینیا بازیکنی است که میتواند در چند پست مختلف بازی کند در فصل گذشته زمانی که انریکه سرمربی بارسلونا بود رافینیا نقش مهمی در ترکیب 3-4-3 لوچو داشت. در حال حاضر آینده رافینیا نا معلوم است.

 

رافینیا تلاش خواهد کرد که ارنستو والورده را متقاعد کند اما با وجود شرایط  فعلی انجام این کار بسیار دشوار است. رافینیا میخواهد تا بازی مقابل سلتا و لوانته صبر کند تا ببیند که سرمربی تیم چه تصمیمی در مورد وی میگیرد. در صورتی که رافینیا فرصت بازی در این دو دیدار را بدست نیاورد او میخواهد پیشنهاداتش را بررسی کند. لیورپول ، یوونتوس ، آرسنال از ماه های قبل وضعیت جذب وی را زیر نظر داشتند.

 

با توجه به این مسئله که رافینیا برای یک مدت طولانی دور از میادین بوده قطعا کادر فنی نمیخواهد در مورد وی ریسک کند. در تاریخ 12  فوریه رافینیا 25 ساله میشود هدف او این است که فرصت بازی پیدا کند تا بتواند در تیم ملی برزیل برای جام جهانی 2018 روسیه حضور پیدا کند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.