سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

برنامه بازی عثمان دمبله در ژانویه برای رسیدن به بازی کلیدی !

کد خبر : 74004  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 دی 1396
حداکثر احتیاط

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، کادر پزشکی و فنی بارسلونا درخصوص بازگشت دمبله به میادین حداکثر احتیاط را به کار خواهد بست به صورتی که دمبله با بازی در تنها یکی از سه دیدار ابتدایی ژانویه از روی نیمکت وارد زمین خواهد شد.

 

پس از متقاعد ساختن عثمان دمبله برای بازی نکردن در الکلاسیکو، همه منتظر بازگشت دمبله به میادین در ابتدای سال 2018 هستند اما ایده کادر فنی این است که او تنها در یکی از سه بازی ابتدایی سال 2018 بارسلونا آن هم به مدت 20 تا 25 دقیقه و به صورت تعویضی بازی کند.

 

ادامه لالیگا بدون دمبله

 

دمبله که قبل از رفتن به تعطیلات نیز ترخیص پزشکی دریافت نکرد، به احتمال زیاد با غیبت مقابل سلتاویگو در 4 ژانویه از دور یک هشتم نهایی کوپا دل ری، از دیدار 7 ژانویه هفته 18 بارسلونا مقابل لوانته باتوجه به بنر رسمی بازی از وب سایت رسمی بارسلونا به میادین بازخواهد گشت و شاید در بازی برگشت مقابل سلتاویگو در 11 ژانویه نیز به میدان برود.

 

بنابراین اگر دمبله در ابتدای بازگشت به میادین احساس ناراحتی نداشته باشد با افزایش دقایق بازی قادر خواهد بود تا از ابتدای فوریه در ترکیب فیکس شود و از ابتدا بازی کند تا مقابل چلسی کاملا آماده باشد چون تیم والورده در لالیگا فعلا نگرانی ندارد و نیاز به دمبله در لیگ قهرمانان اروپا است که دمبله برای باز کردن خطوط دفاعی تیم کونته کلیدی خواهد بود.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.