پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

سرجیو بوسکتس؛ ستاره خاموش، کابوس مادرید !

کد خبر : 74006  |  زمان ارسال : پنجشنبه 7 دی 1396
کلیدی بی سر و صدا

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، سرجیو بوسکتس یکی از محوری ترین بازیکنان بارسلونا در یک دهه اخیر بوده جایی که در بهترین دوران بارسلونا همواره حضور داشته و در نبودش بارسلونا دچار مشکل شده است.

 

در یک دهه گذشته کمتر به یاد داریم که بوسکتس در ترکیب 11 نفره بارسلونا نبوده باشد بازیکنی که بابت اهمیتش، ارنستو والورده روی بازی دادن به او قبل از الکلاسیکو مقابل لاکرونیا بابت 4 کارت زرد ریسک نکرد.

 

در تیم بارسلونا لیونل مسی در کنار شایستگی هایش، با گل ها و تصاویر ماندگار یاد می شود اما هیچ چیز بدون کار تیمی حاصل نمی شود و کمتر کسی به اهمیت سرجیو بوسکتس توجه دارد که:

بوسکتس روی 9 گل از 10 گل اخیر بارسلونا تاثیرگذار بوده که دو گل از این 9 گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسیده است.

 

بوسکتس یک مزیت تاکتیکی بزرگ برای بارسلونا به شمار می رود که پپ گواردیولا اولین کسی بود که او را شناخت و از ابتدای فصل 2008/209 کسی توان کنار زدن او را از ترکیب بارسلونا نداشته و مطمئنا بارسلونا بدون بوسکتس در یک دهه اخیر سرنوشتی مشابه نمی داشت.

 

یکی از نزدیکان بوسکتس گفته است:

سرخیو هرگز بد بازی نمی کند چون او فقط خوب بازی کردن را می داند. وقتی تصور می کنید که بوسکتس دارد بد بازی می کند در واقع تیم دارد خوب کار نمی کند.

 

او در فصل جاری لالیگا 1168 پاس به نام خود ثبت کرده است که اکثریت آن مطابق معمول پاس های کوتاه به تعداد 1069 بوده و او در 17 بازی فصل جاری 119 توپ ربایی داشه و با 40 خطا مواجه شده و این قدرت او در فاز تدافعی تمام مربیان یک دهه اخیر بارسلونا را مجبور به استفاده از او کرده است.

 

او مهره ای کارآمد در تیم فصل جاری بارسلونا به مانند یک دهه اخیر است به صورتی که تنها دو بازیکن در فصل جاری از 1959 دقیقه بازی او بیشتر بازی کرده اند که تراشتگن با 2160 و مسی با 2133 دقیقه بازی هستند و تنها در یک فصل از 10 فصل اخیر از نظر میزان دقیقه بازی در جمع 11 بازیکن برتر قرار نداشته است بازیکنی که در دوران انریکه از اهمیتش فصل به فصل کاسته می شد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.