پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

اعتراف اتلتیکو به تماس بارتومئو برای سائول و گریزمان !

کد خبر : 74018  |  زمان ارسال : جمعه 8 دی 1396
گیل مارین تایید کرد

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، گیل مارین مدیر عامل باشگاه اتلتیکو مادرید در گفت و گو با برنامه ال ترانزیستور اعتراف کرد که جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا در تابستان گذشته برای سائول نیگوئز با او تماس گرفته بود.

 

میگل آنخل گیل مارین شب گذشته در برنامه ال ترانزیستور رادیو اوندا سرو درخصوص شکایت اتلتیکو مادرید از بارسلونا برای گزیزمان اعتراف کرد:

بارتومئو در تابستان گذشته با من تماس گرفت و گفت که به هافبکی با خصوصیات سائول نیاز دارند و قصد دارند تا بند آزاد سازی اش را پرداخت کنند ولی با این حال این انتقال به دلیل مسئله اقتصادی صورت نگرفت چون ما سه روز قبل تر با سائول بر سر افزایش بند آزاد سازی اش از 80 به 150 میلیون یورو به توافق رسیده بودیم.

 

گریزمان؟

ما تلاش زیادی برای بازگرداندن دیگو کاستا و حضور او در کنار گریزمان کردیم و سعی خواهیم کرد تا این دو را حفظ و در ترکیب هماهنگ کنیم. ما برای نگه داشتن گریزمان تلاش خواهیم کرد که تا تابستان بند آزاد سازی 200 میلیون یورویی دارد. ما قصد از دست دادن گریزمان را نداریم.

 

شکایت از بارسلونا؟

من با ایجنت و خانواده گریزمان صحبت کرده ام و واضح است که ارتباطی شکل گرفت اما ما به دنبال مجازات بارسلونا نیستیم بلکه به دنبال دفاع از خود و احترام هستیم. در حال حاضر این موضوع در میانه فصل جای نگرانی و دارای اهمیت نیست. تاکنون روابط اتلتیکو و بارسلونا خیلی خوب بوده اما وقتی که کسی مرتکب جرمی می شود ما نیز از خودمان دفاع خواهیم کرد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.