پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

گورتزکا یا آرتور؟ ؛ دوراهی خرید در کنار کوتینیو + نظرسنجی

کد خبر : 74050  |  زمان ارسال : شنبه 9 دی 1396
یکی از بین هافبک آلمانی یا برزیلی

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو پیرو گزارش روز گذشته، مدیران بارسلونا قصد دارند تا در کنار خرید کوتینیو در زانویه یا تابستان، یک هافبک جوان را نیز به تیم خود اضافه کنند که انتخاب از بین آرتور و گورتزکا خواهد بود.

 

رابرت فرناندز و اوربانو اورتگا که بارها با سفر به آلمان و حتی امریکای جنوبی بازی های لئون گورتزکا در شالکه و آرتور هنریکه در گرمیو را از نزدیک دیده اند به نظر می رسد که تنها حق یک انتخاب از بین این دو هافبک را در کنار خرید کوتینیو خواهند داشت که باید تصمیم بگیرند.

 

با تایید علاقه بارسلونا به آنتوان گریزمان و اولویت خرید روی کوتینیو، بارسلونا باید هزینه زیادی در 2 پنجره نقل و انتقالاتی بعدی و به احتمال زیاد در تابستان 2018 کند که از این رو برای خرید یک هافبک دیگر لئون گورتزکا به صورت رایگان و آرتور هنریکه با بند آزاد سازی 50 میلیون یورویی بر سر راه است.

 

بنابراین مدیران بارسلونا نیاز به تصمیمی جدی برای خریدی یکی از این دو طبق نظر ارنستو والورده برای تقویت تیم در فصل آینده دارند که در کنار وعده اضافه شدن به کارلس آلنا به تیم اصلی باعث ترافیک شدید در خط هافبک بارسلونا می گردد.

 

گورتزکا هافبکی خوب و جوان و به ویژه برای تابستان رایگان است در حالی که رابرت فرناندز با برتن کردن پیراهن بارسلونا برتن آرتور هنریکه چاره ای جز خریدش نخواهد داشت که با معضل بند ازاد سازی 50 میلیون یورویی اش مواجه است.

 

طبق گزارش های قبلی، بارسلونا تمایل دارد تا با خرید آرتور و انتقال قرضی یکساله اش به همان باشگاه گرمیو فعلا از ماجرای معضل آرتور به بارسلونا و کاهش قیمت او جلوگیری نماید.

 

find bike trails

اما نظر شما چیست؟ 

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.