پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

احتمال غیبت مسی در اولین بازی بارسلونا در سال 2018

کد خبر : 74070  |  زمان ارسال : شنبه 9 دی 1396
بعید است مسی مقابل سلتاویگو بازی کند و تا پایان فصل چرخش او ادامه خواهد داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - به گزارش اسپورت , لیونل مسی در رویای فتح جام جهانی روسیه است اما اول او باید با بارسلونا برنده جام ها شود و به همین دلیل او در سیستم چرخشی والورده است .

 

بارسلونا اولین بازی سال 2018 خود را برابر سلتاویگو در کوپا دل ری انجام میدهد اما به احتمال زیاد مسی در این بازی حضور ندارد زیرا او بخشی از استراتژی والورده است .

 

مسی قبلا برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان نیز روی نیمکت نشست و همچنین در کوپا دل ری نیز بازی نکرده است . والورده میخواهد ستاره اش در بهترین فرم برای لحظات تعیین کننده باشد .

 

به راحتی میتوان تصور کرد که والورده برای مسی در سال 2018 نیز این برنامه را اجرا کند . مسی باید در بازی هایی مانند چلسی که در لیگ قهرمانان 20 فوریه ( رفت ) و 14 مارس ( برگشت ) آن است را از دست ندهد . والورده میداند که مسی دیگر کودک نیست و برنامه های او را درک میکند .

 

جام جهانی روسیه ممکن است آخرین حضور مسی در این رقابت باشد . او در سال های گذشته 3 ناامیدی را با این تیم تجربه کرده است از جمله شکست در فینال جام جهانی 2014 و شکست در 2 فینال جام کوپا آمریکا در سال های 2015 و 2016 . پیروزی مسی با آرژانتین نتیجه ای شگفت انگیز خواهد بود .

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.