پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

6 هدف اصلی بارسلونا در نقل و انتقالات ( + آخرین وضعیت )

کد خبر : 74183  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 دی 1396
با آغاز پنجره نقل و انتقالات زمستانی نگاهی بر تعدادی از گزینه ها خواهیم داشت .

اختصاصی بارسا نیوز - در ادامه نگاهی به تعدادی از گزینه های خرید بارسلونا در ژانویه یا تابستان آینده خواهیم داشت .

 

فیلیپه کوتینیو ( لیورپول - 160 میلیون یورو )

پس از اتفاقات تابستان گذشته بین بارسلونا و لیورپول رخ داد  همچنان شایعات در خصوص کوتینیو داغ است . بر اساس آخرین گزارش ها از منابع بارسلونا , این تیم به دنبال ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوند + 36 میلیون پوند متغییر برای جذب ستاره برزیلی است .

 

کوتینیو در 25 بازی این فصل موفق به زدن 15 گل و دادن 8 پاس گل شده است و با عملکرد بزرگ خود بسیاری از طرفداران بارسلونا را متقاعد کرده است .

 

آنتوان گریزمان ( اتلتیکومادرید - بند خروج 100 میلیون یورو )

100 میلیون برای یکی از بهترین مهاجمان سال های اخیر جهان چندان زیاد به نظر نمیرسد . بارسلونا امیدوار به این انتقال است . موندو دپورتیوو میگوید بارسلونا برای تابستان آینده با این بازیکن بر سر قراردادی 5 ساله با دستمزد 20 میلیون یورو در سال توافق کرده است .

 

اتلتیکومادرید پس از شنیدن ملاقات کاتالان ها با این بازیکن از بارسلونا به فیفا شکایت کرد .

 

گریزمان در آمار مانند فصل گذشته نبوده است . او در 24 بازی تنها 7 گل به ثمر رسانده است . با این حال او در بازی های اخیر به فرم خوب بازگشته است .

 

یری مینا ( پالمیراس - هزینه انتقال بین 9 الی 14 میلیون یورو )

بارسلونا قبلا برای این مدافع توافق کرده است . در ماه ژوئن 2018 او میتواند به نیوکمپ بپیوندد . با این حال خروج ماسکرانو میتواند باعث شود تا بارسلونا بخواهد روند انتقال را سرعت ببخشد . گفته میشود در صورتی که بارسلونا او را زودتر بخواهد باید هزینه ی بیشتری کند . قیمت این بازیکن برای بارسلونا 9 الی 14 میلیون یورو پیشبینی میشود . البته بارسلونا در مورد این بازیکن 23 ساله تردیدهایی نیز دارد زیرا او تاکنون در اروپا بازی نکرده است اما مدیران متقاعد شده اند مشکل جدی بر سر انتقال وجود ندارد .

 

آرتور هنریکه ( گرمیو - بند خروج 50 میلیون )

این بازیکن علاقه شدیدی برای پیوستن به بارسلونا دارد به طوری که حتی اقدام به پوشیدن پیراهن این تیم نیز کرده است . تنها مانع خرید او بند 50 میلیون یورویی در قرارداد فعلی این بازیکن است . باشگاه های رئال مادرید و چلسی نیز علاقه مند هستند . گفته میشود بارسلونا قصد پرداخت 25 میلیون یورو برای خرید این بازیکن در زمستان را دارد . مدیران بارسلونا به این بازیکن به عنوان وارث بوسکتس نگاه میکنند . آرتور 21 سال دارد و در فصل گذشته در 40 بازی موفق به زدن 2 گل شد .

 

لئون گورتزکا ( شالکه - رایگان )

او تنها 22 سال دارد و در حال حاضر بازیکن تیم ملی آلمان است . این هافبک هجومی جوان در 14 بازی این فصل موفق به زدن 6 گل شده است . قرارداد او در تابستان تمام میشود و عجیب نیست که باشگاه های زیادی به او علاقه مند باشند . بارسلونا یکی از این باشگاه هاست . در روزهای گذشته اما بحث انتقال او به بایرن مونیخ نیز مطرح است اما امروز یوپ هاینکس نشان داد که هنوز اسپانیایی ها نیز در رقابت برای جذب گورتزکا هستند .

 

استفان دوریج ( لاتزیو - 30 میلیون یورو )

بارسلونا و اینتر به این مدافع لاتزیو علاقه مند هستند . تله فوت گفته است که این دو غول اروپا دیگر نباید نگران لیورپول باشند . بلوگرانا به این بازیکن به عنوان جایگزین یری مینا نگاه میکند زیرا مدافع کلمبیایی برای انطباق با فوتبال اروپا نیاز به زمان دارد و بارسلونا با توجه به خروج ماسکرانو چنین وقتی ندارد . مینا 25 ساله است .

 

خرید کدام بازیکن را در زمستان ضروری میدانید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.