سال نو مبارک. همراه شما هستیم!
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

تمام راه های کوتینیو به بارسلونا میرسد !

کد خبر : 74216  |  زمان ارسال : چهارشنبه 13 دی 1396
همه راه ها نشان میدهد کوتینیو راهی بارسلونا خواهد شد .

اختصاصی بارسا نیوز - مارکا : تابستان گذشته بارسلونا به دنبال خرید این بازیکن بود اما آنها شکست خوردند . اما حالا نشانه های زیادی برای تحقق این انتقال وجود دارد .

 

بر اساس گزارشی از اسکای اسپورت , لیورپول در حال حاضر توافق کرده است که بر روی شرایط انتقال کوتینیو به بارسلونا مذاکره کند .

 

آنفید نظر خود را به شکل قابل توجهی تغییر داده است . آنها در مذاکرات تابستانی حتی حاضر به شنیدن پیشنهاد بارسلونا نبودند .

 

تغییر قلب لیورپول

علاوه بر اسکای اسپورت , روزنامه معتبر لیورپول اکو نیز گزارش داده است که این باشگاه انگلیسی حاضر است در مورد قرارداد با بارسلونا صحبت کند .

 

لیورپول بدون کوتینیو هم عملکرد خوبی داشته است . آنها در 10 بازی که کوتینیو حضور نداشته است تنها در یک بازی شکست خوردند - بازی برابر منچسترسیتی .

 

اگرچه این بازیکن سابق اسپانیول در 20 بازی 12 گل زده است اما یورگن کلوپ سرمربی لیورپول متقاعد شده است که محمد صلاح , سیدو مانه و روبرتو فیرمینو میتوانند به خوبی قدرت گلزنی تیم را حفظ کنند .

 

 

افشاگری نایک

نایک نیز متقاعد شده است این انتقال انجام شده است . وب سایت این شرکت بزرگ اقدام به فروش پیراهن کوتینیو برای دقایقی در فروشگاه بارسلونا کرد . اما این نمیتواند اتفاق تصادفی باشد . معمولا تولیدکنندگان لباس باشگاهی , چنین اطلاعات مهمی را از باشگاه ها بدست می آورند تا آنها بتوانند به سرعت کار تولید محصولات جدید را آغاز و آماده فروش شوند .

 

لیورپول اخیرا اقدام به امضای فن دایک به قیمت 75 میلیون پوند کرده است . مبلغی که با توجه به منابع نزدیک این باشگاه , به نوعی اعلام فروش کوتینیو است . این منابع میگویند که برای لیورپول پرداخت چنین مبلغ بزرگی آن هم در زمستان عجیب است .

 

 

هزینه فروش کوتینیو بیش از 100 میلیون یورو + پاداش های مختلف است .

 

در حال حاضر این بازیکن 25 ساله دوباره برنامه تابستانی خود را در پیش گرفته است و برای لیورپول بازی نمیکند تا از این طریق به باشگاه قرمز فشار وارد نماید . هدف او کسب اجازه برای بازگشت به لالیگا اینبار با پیراهن بارسلوناست .

 

 

کوتینیو در بازی 2-1 لیورپول مقابل برنلی نبود و کلوپ نیز گفته او در بازی با اورتون نیز احتمالا حضور ندارد .

 

اگر او در یک بازی نبود مساله مهمی محسوب نمیشد اما این میتواند تاییدی بر خروج قریب الوقوع او باشد .

 

همه ی مسیر های کوتینیو به بارسلونا میرسد ...

چقدر نسبت به امضای قرارداد با کوتینیو خوشبین هستید ؟
مشاهده و ارسال دیدگاه
مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.