پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پیام والورده به دلوفئو و رافینیا !

کد خبر : 74235  |  زمان ارسال : پنجشنبه 14 دی 1396
نکات لیست والورده

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش موندو دیپورتیوو، لیست والورده مقابل سلتاویگو در دیدار رفت کوپا دل ری برخی نکاتی را برای تیم والورده تا انتهای فصل در بر دارد.

 

با بازگشت عثمان دمبله به لیست بارسلونا اما دلوفئو و رافینیا برای این بازی دعوت نشدند تا شاید پیغامی واضح برای این دو بازیکن ارسال شده باشد.

 

با خط خوردن مسی، سوارز و اینیستا از لیست بازی با سلتاویگو ، رافینیا و دلوفئو در کنار توران به دلایل فنی دعوت نشدند تا آلنا و آرنایز در لیست قرار بگیرند.

 

درحالی که دلوفئو قبل از سال 2018 مصدوم بود و به دلیل مصدومیت 10 روزه دیدار الکلاسیکو را از دست داده بود ولی با تعطیلات کریسمس انتظار می رفت که به این دیدار برسد و دیدار مقابل سلتاویگو در جام حذفی به عنوان آخرین دیدار او در این تورنومنت در پیراهن بارسلونا مقابل مورسیا به او فرصت دیگری بدهد که والورده مجدد او را دعوت نکرد.

 

طبق گزارش موندو، این دعوت نشدن او در سریال ادامه دار از دست دادن اعتماد والورده معنا و پیغام خاصی برای دلوفئو دارد که علی رغم گزارش های علاقه اینتر میلان و ناپولی برای جذب او اما پیشنهادی رسمی برایش به دست باشگاه نرسیده است.

 

اما دعوت نشدن رافینیا طبق گزارش موندو با وضعیت دلوفئو متفاوت است چون او مصدومیتی طولانی مدت به مدت 9 ماه را پشت سر گذاشته و نیاز به زمان جهت بازگشت به میادین دارد.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.