پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

پاسخ بالاگ به وضعیت توران، اومتیتی و خروج رایگان مسی

کد خبر : 74297  |  زمان ارسال : جمعه 15 دی 1396
گیلم بالاگ در مواجهه با سیل سوالات هواداران بارسلونا

اختصاصی بارسانیوز گیلم بالاگ در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی جمعه خود با کاربران اسکای اسپورتس درخصوص اخبار نقل و انتقالاتی پیرامون تیم بارسلونا مورد سوال قرار گرفت.

 

آردا توران به اورتون و وضعیت او؟

بارسلونا هیچ پیشنهادی برای او از اورتون دریافت نکرده و بیشتر علاقه مندی هایی که تا 6 ماه قبل از چین می آمد حالا از ترکیه می آید. بشیکتاش در مذاکره بود اما با تقاضای ایجنت او. بارسلونا او را نمی خواهد و می خواهند ازدستش خلاص شوند ولی پیشنهادی از اورتون دریافت نکرده اند.

 

منچستر سیتی به دنبال اومتیتی؟

انیگو مارتینز در تابستان مورد توجه سیتی بود که بند آزاد سازی 35 میلیون یورویی اش او را به مدافعی ارزان بدل کرده اما سیتی در حال حاضر هیچ نیاز به انیگو و همچنین اومتیتی ندارد.

 

درست است که مسی می تواند در صورت استقلال کاتالونیا رایگان جدا شود؟

داستان روزنامه ال موندو این بود که مسی بندی را در قرارداد خود اضافه کرده و خب تفسیر این بند سیاسی است. ار یک سو ال موندو یک روزنامه ضد استقلال کاتالونیایی است که از این به عنوان راهی برای نشان دادن ترس مسی از استقلال استفاده کرد ولی باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود که بند قرارداد مسی تعهد او به باشگاه است.

 

درخصو این بند گفته شده که اگر کاتالونیا استقلال یابد، باید از فدراسیون اسپانیا خارج شوند و در صورتی باقی خواهد ماند که در لیگ های بزرگ اروپایی بازی کنند.

 

اما انچه را که ال موندو فراموش کرده این است که اکر کاتالونیا مستقل شود و بارسلونا از فدراسیون اسپانیا جدا گردد، هر بازیکنی در بارسلونا آزاد خواهد بود و قرارداد ها اعتباری نخواهند داشت پس مسی نیازی به اضافه کردن چنین بندی نداشته چون خود به خود به جریان می افتد.

 

اما مسی در شرایطی که بارسلونا به بازی در لیگی بزرگ ادامه دهد قطعا در بارسلونا می ماند. بنابراین تفسیر من از این خبر روی نگرانی مسی از استقلال و عدم رقابت در بالاترین سطح فوتبال در صورت راه نیافتن بارسلونا در لیگ های بزرگ است اینکه چرا باید در چنین شرایطی در بارسلونا بماند.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.