پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بالاگ: احتمالا تنها یک مانع برای کوتینیو وجود دارد !

کد خبر : 74305  |  زمان ارسال : جمعه 15 دی 1396
چالش لیگ قهرمانان اروپا

اختصاصی بارسانیوز – گیلم بالاگ کارشناس فوتبال اسپانیایی اسکای اسپورتس در جلسه پرسش و پاسخ هفتگی جمعه خود با کاربران این وب سایت درخصوص نقش یورگن کلوپ در عدم انتقال کوتینیو مورد سوال قرار گرفت.

 

گیلم بالاگ با اعلام علاقه لیورپول برای فروش کوتینیو با مبلغ حداقل 150 میلیون یورو و با موثر دانستن تاثیر کلوپ ضمن عدم اطمینان درخصوص نقش این سرمربی از نیاز بارسلونا به کویتینو علی رغم عدم اجازه بازی در لیگ قهرمانان اروپا سخ گفت:

من فکر می کنم که لیورپول به صورت جدی روی فروش کوتینیو درحدود 150 میلیون یورو حساب باز می کند که بارسلونا از روی ناچاری مایل به پرداخت مبلغی بیشتر نیز است اما فکر می کنم که تنها مانع این انتقال اگرچه که مطمئن نیستم، شخص یورگن کلوپ باشد که درنهایت او تصمیم بگیرد که کوتینیو در ژاویه برود یا تابستان

 

کوتینیو می تواند به جای اینیستا در لالیگا بازی کند تا اینیستا برای لیگ قهرمانان آماده باشد. هنوز جانشینی برای نیمار در بارسلونا وجود ندارد و ضعف هایی در پست وینگر دیده می شود و این انتقال در زمستان می تواند زمان لازم برای وفق یافتن کوتینیو را نیز فراهم کند.

 

من احساس نمی کنم که در بارسلونا نگرش روی کوتینیو این باشد که او صرفا یک هافبک است که جلوی بوسکتس بازی کند و اینکه می تواند بیشتر رو به جلو حرکت کند اگرچه که می تواند در بازی بدون توپ نیز موثر باشد.

 

یورگن کلوپ در آخرین مصاحبه خود بحث شایعات نقل و انتقالاتی درخصوص انتقال کوتینیو به بارسلونا را سرگرم کننده خواند. (مصاحبه کامل)

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.