پیشبینی رایگان مسابقات فوتبال اروپایی
بارسلونامنچسترسیتیمنچستر یونایتدلیورپولآرسنالچلسی
داغ تــرین هاپیشخوان شخصیپیشبینی رایگان

بازگشت دمبله به نیوکمپ !

کد خبر : 74327  |  زمان ارسال : شنبه 16 دی 1396
دمبله آماده شروعی دوباره

اختصاصی بارسانیوز – طبق گزارش اسپورت، عثمان دمبله ستاره فرانسوی باشگاه بارسلونا که سرانجام پس از دوری 4 ماهه به دلیل مصدومیت مقابل سلتاویگو به مدت 20 دقیقه به میدان رفت، می تواند در دیدار فردا مقابل لوانته یک بار دیگر در نیوکمپ پا به توپ شود.

 

گران قیمت ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا با جثه لاغر خود هر بازیکنی را با سرعت ویرانگر به دردسر می اندازد و پس از ناامیدی بزرگ بابت مصدومیت در زمین ختافه حالا به دنبال شروعی دوباره است.

 

او به دلیل هزینه سرسام آور خریدش مجبور به تاثیر فوری در بارسلونا با پنهان کردن درد ناشی از مصدومیتی بود که کار را برای او به عمل جراحی کشاند تا حالا پس از تنبیه بابت بی تجربگی خود به دنبال آغازی دیگر در نیوکمپ پس از 114 روز باشد.

 

او که به عنوان یک کودکف پوستر اینیستا را در اتاق خود داشته پیش از این در مصاحبه هایش از نترسیدن بابت بازی در بارسلونا خبر داد که البته از تحت تاثیر قرار گرفتن سخن گفت و همچنین در ورود خود نیز اعلام کرده بود که می خواهد سریعا در تیم وفق پیدا کند.

 

ارنستو والورده نیز به خوبی از این تصمیم دمبله آگاهی داشته و خوهان آرامش هرچه بیشتر اوست بازیکنی که در 20 سالگی دوست دارد تا شخصیت اصلی تیمش باشد و این چالش بزرگی برای پشه خواهد بود بازیکنی که تا دو سال قبل آماتور به حساب می رفت.

مهمانکاربر مهمان@Guest
از اینکه بارسا نیوز را انتخاب کردید متشکریم. به نظر می‌رسد شما از یک مسدود کننده تبلیغات استفاده می‌کنید.
تبلیغات به ادامه فعالیت و ارائه خدمات باکیفیت و اخبار بروز کمک می‌کند.
لطفاً مسدود کننده تبلیغ را غیرفعال کنید و از اخبار بروز سایت لذت ببرید.